Pakistanlı ve talibanın askeri olan sevgilim var. Sizce onunla ilişkiyi devam ettirmek de hata mı yapıyorum?

Evlenmeyi düşünüyoruz. Ailesiyle beni tanıştırdı. Evlendikten sonra çalışmamı istemiyor. Pakistan da kadınlar çalışmıyormuş. Çünkü kadınlar erkeklerin başlarının tacıymış. Beni yalnızca evlendikten sonra odada mutlu et senden başka bir şey istemiyorum diyor. Bu arada İslamı görevlerini yerine getiriyor. Ve İslama göre hareket ediyor. Birbirimizi de seviyoruz. Henüz ben ailemle tanıştırmadım. Ailem duysa ne tepki vereceğini de bilmiyorum. Ve ne yapacağımı da bilmiyorum. Çünkü ayrılmaya kalkıştığımda kendine zarar verdi. Hastanelik oldu. 😔
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen bana akıl verin
Pakistanlı ve talibanın askeri olan sevgilim var. Sizce onunla ilişkiyi devam ettirmek de hata mı yapıyorum?
Cevapla