Hem çok yalnız hissediyorum hem de kimseyi hayatıma almak istemiyorum, neden?

Ne zaman geçer bu his?
Hem çok yalnız hissediyorum hem de kimseyi hayatıma almak istemiyorum, neden?
Cevapla