Hem kimseyi istemiyorum hem de yalnız hissediyorum. var mı böylesi?

Bazen arkadaşlarımın saçma hareketlerini şakalarını görünce kimseyi istemiyorum hatta hepsini silesim geliyor ama üniversitede tek kalmayı da istemem her konuda böyleyim hiç sevgilim de olmadı istemiyorum da ama bazen arkadaşlarım anlatınca kendimi yalnız hissettiğim oluyor hem kalabalıktan uzaklaşmak hem de kalabalığa karışma duygusu değişip değişip duruyor
Hem kimseyi istemiyorum hem de yalnız hissediyorum. var mı böylesi?
Cevapla