Çok yalnız hissediyorum, içimi dökecek kimsem yok. Sizde de durumlar böyle mi?

Bu yalnizlik sıktı artik bi süredir boyle sadece ilişki icin demiyorum ama arkadas olarak ta oyle bazen o kadar daraliyorum ki icimi dokup agliycagim bi kisi bile kalmadi o samimiyette suankiler hepsi sahte yapmacik iliskiler aşırı bunaldim var mı benim gibi olanlar icinizi dokun
Çok yalnız hissediyorum, içimi dökecek kimsem yok. Sizde de durumlar böyle mi?
Cevapla