Kimsem yok çok yalnızım kötü hissediyorum?

Ailemden şiddet gördüğüm için kaçtım uzak bir şehire. Okudum burada çalışıp şimdi mesleğim elimde ama çok yalnızım bana hiç iyi birisi denk gelmedi ya kazık ya da kullanmak için konustular. Çok yanlız hissediyorum kendimi hasta olduğumda yerimden kalkamıyorum kimsem yok derdimi dahi paylaşamıyorum. İş hayatımdaki herkes ruh gibi kimse kimsenin yüzüne bakmıyor. Sıfırdayım şuanda. Eve dönsem kabul etmezler kaç yıldır neredeydin diye. Dipteyim. Kendimi öldürmek istedim hep ama ölmekten korkuyorum. Nasıl doğru insan bulabilirim sadece arada naber dese yeter ama hiç kimse iyi değil. Belkide çevremdekiler böyledir ya da kaderim. Bilmiyorum ama çok kötü hissediyorum
Kimsem yok çok yalnızım kötü hissediyorum?
Cevapla