Kendimi çok yalnız hissediyorum yapayalnız?

Ne ailem seviyor değer veriyor bana nede hayatıma giren insanlar. O kadar yalnızım ki kimse için değerli değilim. Hayatım da kimse sevmedi beni. Hepsi bırakıp gitti zaten. En başta babam sevmiyor zaten. Evde o kadar kötü davranıyor ki bana sürekli söyleniyor sürekli. Ona daha fazla para vermeliyişim yoksa evden gitmeliymişim. Artık kimseden hiç bişey beklemiyorum. Ama dayanacak gücüm kalmadı. Bıktım artık hayatımı devam ettirmek istemiyorum?

Kendimi çok yalnız hissediyorum yapayalnız?
Cevapla