Herkesi hayatımdan çıkardım ve kimseyle yakın olmak istemiyorum ama çok yalnız da hissediyorum ama kimseyi yanımda da istemiyorum?

Herkesten tiksiniyorum ve uzak dursun istiyorum aynı zamanda çok yalnız ve boşlukta hissediyorum ve konuşacağim kinse yok diye ağliyorum ama yazana da cevap vermiyorum hem birine ihtiyacım var hem kimseyi istemiyorum bu durumdan kurtulmak istiyorum artık bi gülmekten karnım ağrır iki dakka bile olmadan ağlamaktan gözüm kızarır bu duygu değişimlerden nefret ediyorum çok iğrenç bi ruh hali bu

Herkesi hayatımdan çıkardım ve kimseyle yakın olmak istemiyorum ama çok yalnız da hissediyorum ama kimseyi yanımda da istemiyorum?
Cevapla