Kendşmi çok yalnız ve çaresiz hissediyorum çok çirkinim yaşamak bile istemiyorum?

Hayat bıktırdı beni yoruldum kullandığım antidepresanlar da işe yaramıyor artık çevremdeki herkesten çirkinim kahretsin ki Türkiyede kızlar için güzel olmak şart :( kimse karaktere önem vermiyor. Tüm akrabalarım annem çok güzeller renkli gözlüler beni görenler onlara hiç benzemiyosun diyolar kahroluyorum. Ben mi seçtim bu yüzü sanki? Dişlerim seda Sayan ve Lerzan Mutlu karışımı ve çok kötü burnum marstan belli oluyo gözlerim renkli değil ve elmacık kemiğim yok kısacası çok çirkinim bende istemezdim böyle olmasını görüntü kirliliği yapmak istemezdim ama doğmuşum bir kere lanet olsun ki :( napayım ben yardım edin bana?
Kendşmi çok yalnız ve çaresiz hissediyorum çok çirkinim yaşamak bile istemiyorum?
Cevapla