Çok yalnızım, umudum yok, kendimi halsiz, tükenmiş hissediyorum ne yapmalıyım :(?

benim uzun süredir psikolojim bozuk evden dışarı çıkmıyorum çıksamda birşey yaptığım yok yalnızım annemden başka kimsem yok o olmayınca kendimi çok yalnız hissediyorum :( kendimi çok halsiz, tükenmiş hissediyorum şu sıralar. banyoya bile girmeye üşeniyorum 1 haftada 1 yapmaya başladım :( hiçbirşey yapasım gelmiyor. Yapmak istediklerim var ama hiç harekete geçipte hiçbirini yapmıyorum yapasım gelmiyor cesaret gelmiyor napıcam ben böyle? hiç umudum yok geleceğim karanlık :(
Çok yalnızım, umudum yok, kendimi halsiz, tükenmiş hissediyorum ne yapmalıyım :(?
Cevapla