Virüsün dünyadaki etkileri, işsizlik, pandami dönemi insanların ruh halini etkiliyor sana önerim halk eğitim kurslarında birine yazılaman arıcılık, muhasebe, kuaförlük, beraberlik... Gibi. Hemen bir psikiyatrist le görüşerekte ruh sağlığını normal seyrine getirebilirsiniz.
valla bende bilmiyorum okuyorum ve bende becerikli değilim. ama çabalıyorum en azından. daha sonra olmadığında en azından çabaladım ne yapalım diyorum. hayat işte zevk almıyorum tek derdim iyi bir yaşam. bunun için çalışıyorum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Virüsün dünyadaki etkileri, işsizlik, pandami dönemi insanların ruh halini etkiliyor sana önerim halk eğitim kurslarında birine yazılaman arıcılık, muhasebe, kuaförlük, beraberlik... Gibi. Hemen bir psikiyatrist le görüşerekte ruh sağlığını normal seyrine getirebilirsiniz.
Kitap okuyabilirsin stresi azaltıyor. Okuduğun türe göre de bakış açın değişebilir ve başarısızlık hissinden kurtulursun. (Doğan Cüceloğlu) oneririm.
neden başarısız hissediyorsun
Neye elimi atsam elimde kalıyor
iş sorunu gibi mi mesela. çok çabala çok dikkat et. pes etme. üç temel kural.
Yani klasik öğütler :D
yani başka türlü olmuyor. sen ne bekliyordun ki. sen ne yapmayı düşünüyorsun peki sorununu çözmek için.
asıl çare sensin ben ne söylesem de
Çözemiyorum fikrim de yok inan
bence özgüven sorunun var. ne desem yok diyorsun. ben senin bir şeyleri yapabilecek biri olduğunu hissediyorum. buna sende inanmalısın.
Özgüvenim tam da bir ipin ucunu yakalayamadım
tam anlamadım ne gibi bir ipucu
Yani bir şeyi tutar peşinden gider beklentini ona kurarsın ya, bende hiçbir şey yok.
hedefin mi yok acaba ondan mı. tam olarak ne istediğini bilmiyorsun yoksa
o yüzden mi bir şeyi tam yapamıyorsun
Beklentim kalmadı hayattan diyim istediğim şeylerden çok uzağım, onları gerçekleştirme yolu bulamıyorum yani umut dalı yok.
ha sende benim gibi sıkılmışsın hayattan. bıktın
Evet napcaz
valla bende bilmiyorum okuyorum ve bende becerikli değilim. ama çabalıyorum en azından. daha sonra olmadığında en azından çabaladım ne yapalım diyorum. hayat işte zevk almıyorum tek derdim iyi bir yaşam. bunun için çalışıyorum.
Aynı durumdayım senle aga
Napsak
Bende öyle valla
3 ettik devam 😂
camdan atla