Kendimi yalnız ve sevilmeyen biri olarak hissediyorum, sizce ne yapmalıyım?

Herkesle hemen samimiyet kuramıyorum. İnsanları tanıdıkça samimiyet kuruyorum. Eğlenceli birine dönüşüyorum ama diğer türlü oldukça soğuk oluyorum. Yapmacık samimiyet kuramıyorum insanlarla. Ve soğuk olduğumdan çok sevilmediğimi düşünüyorum. Birazda içine kapanık biriyim küçüklüğümden gelen bir kaç şey sebebi ile. Özgüvenim yok. Sizce ne yapmalıyım kendimi yalnız ve sevilmeyen biri olarak hissediyorum?
Kendimi yalnız ve sevilmeyen biri olarak hissediyorum, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla