Çok yalnızım, umutsuzum, mutsuzum. Ne yapmaliyim?

Motive olabilmem için önerilerinize çok ihtiyacım var. 23 yaşındayım ve hicbir yere ait hissetmiyorum, ailemle yaşıyorum, hicbir şeye sahip değilim, umutsuz ve mutsuzum
Elbet belli dönemler bunları yaşayanlar vardır. Bu ruh halinden çıkmam için yardımınıza ihtiyacım var. Lütfen yorumlarınızı saygı cercevesince yapınız. Teşekkürler.
Çok yalnızım, umutsuzum, mutsuzum. Ne yapmaliyim?
Cevapla