Hiç kimsem yok, çok yalnızım. Neden bununla başa çıkmak zorundayım?

Herkesin güldüğü, birlikte yemek yediği, oturduğu sohbet ettiği ailesi eşi dostu var. Benim yok. Aile var ama yok. Sevgi yok saygı yok. Merak etmek yok. Böyle bir ailede büyümüş olmak ileride de yalnızlığı beraberinde mi getirir?

Güncellemeler
3 ay
Güncel
Güncellemeler
3 ay
yok mu hiç kimse
Güncellemeler
1 ay
Neden kimse gerçek insan değil?
Hiç kimsem yok, çok yalnızım. Neden bununla başa çıkmak zorundayım?
Cevapla