Çok yalnızım, kimsem yok. Bu nasıl geçer?

25 yaşındayım. Arkadaşım yok (1 tane var yakın olduğum haftada 1 falan buluşuypruz anca), sevgilim veya flörtüm yok, ailemle yakın değiliz. Kendimi çok yalnız ve mutsuz hissediyorum. Normalde yalnızlığa alışık ve seven biriyim fakat artık çok zor ve ağır gelmeye başladı. Kimseye tahammül edemiyorum herkes çok yüzeysel ve saçma geliyor. şu an bi de tek yaşıyorum ailemin yanına dönmemek için okulu uzatıp duruyorum. Kendimi çok çaresiz hissediyorum arkadaşlar. Genel olarak hayata karşı da olumlu şeyler hissedemiyorum motive olamıyorum, tamamiyle kendimi başarısız ve ruh gibi hissediyorum. Tüm gün kimseyi görmüyorum, konuşmuyorum. İç dünyamda yaşayıp normal hayata uyum sağlayamamaya başladım. Önceden böyle değildi fakat son 2 senedir bu haldeyim. Ne yapmalıyım, nasıl geçer, niye böyle, böyle olan var mı yorumlarınızı merak ettim ve içimi kimseye açamadığım için buraya dökmek istedim.

Çok yalnızım, kimsem yok. Bu nasıl geçer?
Cevapla