Çok yalnızım.. Ne yapmam lazım?

Çok dost kazığı yedim + ailemin baskısından dolayı arkadaşlarımla da buluşmaya gidemedim hep eve tıkılı kaldım ve zamanla arkadaşlarım yok oldu bir bir.. Herkesin ilkokuldan arkadaşı ortaokuldan var liseden var ama bende hiçbiri yok. Ya dost kazığı yedim ve sildim ya da kilom yüzünden dışlanıyormuş gibi hissedip uzak durdum. Git gide herkes gitti çevremde kimse kalmadı diyebilirim. Ne yapmam lazım? Çok kötü moralim çok bozuk ailemle de aram iyi değil. Ve sınava da az bir zaman kaldı… Herkes plan yapıyor sınav sonrası arkadaşlarıyla gidecekleri yeri ayarlıyor ama ben yalnızım hiç arkadaşım yok. Ne yapmam lazım?
Çok yalnızım.. Ne yapmam lazım?
Cevapla