Çok yalnızım ve ne yapacağımı bilmiyorum?

çok üstünkeri bir şekilde anlatıcam. 3. kez okulu bırakışım oluyor ilk sefer 11. sınıfın 2. doneminde bırakmıştım 2incisindede 12 deyken ama yinede sınava girmiştim hayat pek umrumda değildi işte benim yerime okul müdürü tercih yapmıştı ha nasıl oluyor bırakabiliyorsun felan okul bir şey demiyormu diyenler için özel okuldu çok sıkıntı yapmamışlardı. eski notlarıma bakıp not veriyorlardı sınavlara girmesem bile. neyse tercih yapıldıktan sonra gittiğim okula 1 2 gün gitmiştim burası benlik değil deyip kafa yapısından dolayı bırakıp tekrar hazırlanmaya başladım 1 sene boyunca çok emek harcadım 6 yaşından felan beri hayalim olan okulu ve bölümü kazanmıştım. Bu sınava hazırlanma sürecine başladığım zamandan sonra hayatım çok güzel gidiyordu kafam rahatlamıştı, önümü felan net gorebiliyordum, yani pek sosyal biri değildim liseye başladıktan sonra ortaokuldaki en yakın arkadaşlarımla ayrı kalmıştım onlarınn hepsi aynı lisedeydi aramızdaki bağlar felan kopmuştu ama işte hazırlanmaya başlayınca tekrardan konuşmaya başlamıştık bir şekilde. çok destekci oluyorlardı yalnız hissetmeyeyim diye ara sıra dışarı çağırıyorlardı, birlikte oyun felan oynardık güzel geçmişti bu dönem yani sonra üniversiteye başlayıncada bildiğiniz gibi covid başladı hazırlık senemdi çokta sıkıntı etmemiştim bir yandan iyi geliyordu yani yakın arkadaşlarımla sürekli birlikte takılıyoruz çok fıkı fıkıyız yani çok yakınız öyle böyle değil aynı yerde oturuyorduk felan onlardan başka yakın insan edinemem kafasındaydım çünkü okadar özgüvenli sosyal biri değilim zaten, ama bi korkum vardı işte okullar açılınca arkadaşlarımla çok takılamıyıp yalnız kalıcam diye 1isiyle aynı okuldaydım bide ona rağmen. neyse 1. sınıfa geçtik tam tersine benim için her şey mükemmel gidiyordu arkadaşlarımlada her boku yiyorduk hazırlıktan tanıştığım arkadaşlarlada arkadaş gurubumuz olmuştu hiç böyle bir gruba dahil olabileceğimi sanmıyordum bu böyle ilerledi bölümden çok sevdiğim insanlar oldu derken. hazırlıktaki arkadaş gruplarımla aramda kız mevzusu çıktı ve ben acemiliğime hiç lise hayatı yaşamama bu gibi durumlarda ne yapılır bilmediğimden kendi mallığıma çok aptalca bir karar aldım ve gurubun bütün gidişatı değişti dışlanan kişi ben oldum haklı olmama rağmen ama orada haksız olan çoçuk felan halen takılıyorlar ve çok sinirime dokunuyor yani bütün okul hayatım bitti gibi bir şey oldu tek yaptığım bölümdekilerle ders ders ders olmaya başlamıştı. korktuğum şey de başıma geliyordu çok yakın dediğim ortaokuldann olan arkadaşlarımla aram açılıyordu sürekli kavga ediyorduk ve en sonunda en yakın can dostum dediğim kişiyle aram tamamen açılmıştı ne yazan vardı ne bişe yapan kafayi yiyordum yani 2. döneme kadar zor dayandım içimde tutarak yalnızlıkla hayalet gibi gezerek. 2. dönem başlayınca çok iyi olan derslerime odaklanamıyorum hayattan bir beklentim yok kendimle ilgilenmiyordum evsiz gibi gezmeye başlamıştım artık yeni insanlara tanışınca benle ilgilenmiyorlar itici geliyordum. dayanmaya çalıştım
Güncellemeler
+1 yıl
dayanmaya çalıştım topluluklara katılıp yeni insanlar yeni hobiler edinmeye çalıştım okulda bir hayat bulmaya çok çalıştım ama hiçbir şeye motivasyonum yok gibi bir his vardı tükenmiş gibi hissediyordum yalnızlıktan kimseyle yakınlaşamıyorum herkesle sadece arkadaşça konuşup görüşürüz deyip bir daha görmeyeceğimi yakınlaşamayacğımı universite hayatı yaşamayacağımı bildiğimden deliriyordum. ve en sonunda yine kabuğuma çekilmek isteyip okulu dondurmak istedim yapamadım direk bırakıyorum dedim
Güncellemeler
+1 yıl
ve çıktım bölümdeki 1 arkadaşım çok ilgilendi sürekli sordu bni yazdı yapma etme bari bu dersi ver geç okula gelmenne gerke diye ama baymıştım artık sadece gelip tahtaya bakıp zevk almadığım bir ortamdan not almaya çalışmak hayat monotanlaşmıştı sıkıcıydı ders yemekhane spor ev baymıştım ve 1 ayın sonunda bıraktım. halen sorarlar ama onlarla konuşacak yüzüm kalmadı ne yapiyorsun dediklerinde çok utanıyorum kendimden rezil hissediyorum. sevemedimde kendimi zaten hiç sevgilimde olmamıştı
Çok yalnızım ve ne yapacağımı bilmiyorum?
Cevapla