Güncellemeler
+1 yıl
dayanmaya çalıştım topluluklara katılıp yeni insanlar yeni hobiler edinmeye çalıştım okulda bir hayat bulmaya çok çalıştım ama hiçbir şeye motivasyonum yok gibi bir his vardı tükenmiş gibi hissediyordum yalnızlıktan kimseyle yakınlaşamıyorum herkesle sadece arkadaşça konuşup görüşürüz deyip bir daha görmeyeceğimi yakınlaşamayacğımı universite hayatı yaşamayacağımı bildiğimden deliriyordum. ve en sonunda yine kabuğuma çekilmek isteyip okulu dondurmak istedim yapamadım direk bırakıyorum dedim
Güncellemeler
+1 yıl
ve çıktım bölümdeki 1 arkadaşım çok ilgilendi sürekli sordu bni yazdı yapma etme bari bu dersi ver geç okula gelmenne gerke diye ama baymıştım artık sadece gelip tahtaya bakıp zevk almadığım bir ortamdan not almaya çalışmak hayat monotanlaşmıştı sıkıcıydı ders yemekhane spor ev baymıştım ve 1 ayın sonunda bıraktım. halen sorarlar ama onlarla konuşacak yüzüm kalmadı ne yapiyorsun dediklerinde çok utanıyorum kendimden rezil hissediyorum. sevemedimde kendimi zaten hiç sevgilimde olmamıştı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer