Yalnızım fakat kimseyle olmak da istemiyorum, sizce neden böyleyim?

Yalnızım fakat ne aşk anlamında ne de arkadaşlık olarak kimseyle olmak istemiyorum şu sıralar sadece ailemle görüşüyorum çok nadir konuştuğum arkadaşlarım var çok az sayılı insan ve birçoğuyla İnternet üzerinden tanıştım iyi insanlar fakat yine de yalnız hissediyorum bir şeyler okuyorum videolar izliyorum öğreniyorum saydığım iletişim harici hep kendi kendime vakit geçiriyorum kendim daha çok kendime yetiyorum ama bi noktada ben de yetersiz kalıyorum çevremde farkındalık sahibi bilgili hayata dair anlam arayışında veya başka birçok şeye sahip pek insan yok. Sizce bu anormal mi yani ne yapmalıyım nasıl olmalıyım? Mesleğime mi odaklanmalıyım?
Yalnızım fakat kimseyle olmak da istemiyorum, sizce neden böyleyim?
Cevapla