Çok yalnızım hiç sevilmiyorum, niye bende olmuyor?

Arkadaşlarım yok , sevgilim yok, param yok, baskıcı aile evinde, 27 yaş, mutsuz hiss ediyorum. Yaşıtlarım benden yaşça küçükler geziyor eyleniyor mutlu yaşıyorlar, evleniyorlar, sevgi görüyorlar, huzur serbestlik hediyeler falan vs. Niye yani bende olmuyor hep çabaladım olmuyor izleyici olarak bakıyorum kenardan.
Çok yalnızım hiç sevilmiyorum, niye bende olmuyor?
Cevapla