Hiçbir zaman yalnız olmamama rağmen, neden bu kadar yalnız hissediyorum?

Kücük bir çocukken bile aynıydım kendi dünyamda iç sesimle konuşurdum yaşardım hep ilgi odağı olan bir çocuktum el üstünde tutulurdum

Ama kendimi onlarla beraber hissedemiyordum ufak yaşımda ölümü, yaşamı evreni merak etmeye başladım

araştırmadım hiç sadece kendi düşüncelerime inandım nereden bilebilirim orada yazan yazının bilerek aklıma girilmesi için yazılmadığını?

Hiç gercek bir arkadaşım yok olmadı da zaten iyi bir ailem var peki ben neden bu lanet duyguyla yaşamaya mahkumum
Hiçbir zaman yalnız olmamama rağmen, neden bu kadar yalnız hissediyorum?
Hiçbir zaman yalnız olmamama rağmen, neden bu kadar yalnız hissediyorum?
Cevapla