Çok yalnızım niye boyle bilmiyorum?

Bir tane derdimi anlatabilecegim samimi arkadaşım yok etrafımdaki kişiler sır verilmeyecek cinsten tiplemeler bugüne kadar hep düşman biriktirdim dost değil nerede çıkarı olan içten pazarlikli insanlar beni buldu anlamıyorum bir tane samimi dost istemiştim şu hayatta sizin var mı böyle birileri o kadar yalnızım ki anlatamam
Çok yalnızım niye boyle bilmiyorum?
Cevapla