Merhaba evliyim 6 aylik bi kızım var. Esim adanali ben eskisehirliyim. Calisiyorum bu surede kızıma annem bakiyor. Biz eskisehirde yasiyoruz ama esimin ailesi ordan canimi sıkmaya yetiyor.
Cuma gunu kayinvalidem aradi bi akrabalarinin cemevinde töreni olcakmis ordanda dügünü olacakmis dedim ki Şu an isteyim aksam ararim yok efendim simdi konus sen gelmek istemiyosun cemevine girmek istemiyosun ordan girdi bende sinirlendim yuzune kapattım.
Akşam eşime arattim anlattım dediklerini oda aradi, baya atistilar telefonda. Aradan yarim saat gecti gecmedi esimin kiz kardesi, teyzeleri kuzenleri zır zır arıyor beni kiz kardesininkini actim bana bagiriyor bana sonra esim aldi boyle davranacaksaniz hic gorusmeyelim biz zaten uzaktayiz kendize gelin abarttiniz iyice biz dugune falan gelmiyoruz dedi.
Ama esim o gunden beri baya üzgün sonucta ailesi annesi eşime aynen su mesaji yazmis "O kadınla mutlu ol cocugunuda o aileyle buyut rezil seni kendi özünü sil ama o gelinin yüzü evladindan gülmesin yazmis"Birde yanlislikla atmis gibi ayni mesaji banada atmis. Bende dedim ki birdaha ne yuzlerine bakarim ne kapilarina giderim nede bu eve alirim bitmistir dedim.
Kocam baya üzgün ne yapsam morali duzelmiyor biktim bu ailesinden nasil duzelticem esimin moralini bilmiyorum annemlerede anlatmadim tum bunlari.
Cuma gunu kayinvalidem aradi bi akrabalarinin cemevinde töreni olcakmis ordanda dügünü olacakmis dedim ki Şu an isteyim aksam ararim yok efendim simdi konus sen gelmek istemiyosun cemevine girmek istemiyosun ordan girdi bende sinirlendim yuzune kapattım.
Akşam eşime arattim anlattım dediklerini oda aradi, baya atistilar telefonda. Aradan yarim saat gecti gecmedi esimin kiz kardesi, teyzeleri kuzenleri zır zır arıyor beni kiz kardesininkini actim bana bagiriyor bana sonra esim aldi boyle davranacaksaniz hic gorusmeyelim biz zaten uzaktayiz kendize gelin abarttiniz iyice biz dugune falan gelmiyoruz dedi.
Ama esim o gunden beri baya üzgün sonucta ailesi annesi eşime aynen su mesaji yazmis "O kadınla mutlu ol cocugunuda o aileyle buyut rezil seni kendi özünü sil ama o gelinin yüzü evladindan gülmesin yazmis"Birde yanlislikla atmis gibi ayni mesaji banada atmis. Bende dedim ki birdaha ne yuzlerine bakarim ne kapilarina giderim nede bu eve alirim bitmistir dedim.
Kocam baya üzgün ne yapsam morali duzelmiyor biktim bu ailesinden nasil duzelticem esimin moralini bilmiyorum annemlerede anlatmadim tum bunlari.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer