İçim boş.. içim kırık , buruk hissizim ben ne yapayım?

Arkadaşlar sevip sevmediğimi anlayamıyorum önceden çok seviyordum o yokken,, söyledim o da beni sevdi,, 1.5yıl oldu sevgiliyiz ,, çok tartışıyoruz ,, çok ağlıyorum ,, hayatlarımızda başka kimse yok ama mutlu değilim heyecanlanamıyorum ben ne hissettiğimi bilmiyorum yaniii onu sevip sevmediğimi nasıl anlayacağım?
İçim boş.. içim kırık , buruk hissizim ben ne yapayım?
Cevapla