Hiçbir şey içimden gelmiyor ve kendimi kötü hissediyorum ne yapmam lazım?

Hiçbir şey içimden gelmiyor her şey yanlışmış gibi hissediyorum içimde hep bir ağırlık sıkıntı var hayatımdan memnun değilim bi yere de ait hissedemiyorum çok kötü hissediyorum. Yeni şeyler denemeye çalışıyorum ama yapamıyorum

Güncellemeler
+1 yıl
ait*
Güncellemeler
+1 yıl
Belki de
Hiçbir şey içimden gelmiyor ve kendimi kötü hissediyorum ne yapmam lazım?
Cevapla