Güncellemeler
+1 yıl
ait*
Güncellemeler
+1 yıl
Belki de
Hiçbir şey içimden gelmiyor her şey yanlışmış gibi hissediyorum içimde hep bir ağırlık sıkıntı var hayatımdan memnun değilim bi yere de ait hissedemiyorum çok kötü hissediyorum. Yeni şeyler denemeye çalışıyorum ama yapamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Senin yaşadıklarını birkaç ay önce yaşadım. Ben de oyle hissediyorum. Depresyondasin. Konuşmak istersen dertlesebiliriz.
Çok teşekkür konuşmayı da çok isterim.
Nasıl atlattın, ya da atlatabildin mi?
Olur. Walalhi atlatmaya calisiyorum. Bütün enerjim çekilmiş gibi hissediyorum. Tanışmıyoruz ama en azından kafa dağıtırız. Kendini değersiz hissediyor musun peki?
Çok fazla aynı zamanda yalnız hissedemiyorum.
Hm anladım
İmkanın varsa bir psikologla görüş bence
Buna aylar önce karar verdim gitmeye ama hep erteliyorum gidecek halim hiç olmuyor.
Evet evet seans öncesi bile vazgeçiyor insan :/ değişik bir yüzleşme aslında kaçmak normal ama bir cesaret gidersen sana çok iyi gelecek. En azından bir adım atmak bile insanı toparlıyor <3
Herkese zaman zaman olur, geçecektir. Dua et bol bol
Yoruldum, aylar oldu ve geçmiyor. Artık hiç iyi değilim.
Depresyondasın
bu aylardır böyle ne yapmam gerek bilmiyorum
Bi psikoloğa görün diycem ama aslında gerek yok panik atağı ilaçsız hafifleten biri olarak söylüyorum bunu. İnan bana kendin yenebilirsin. Kendini dışarı at alışveriş yap kuaföre git yapmadığın şeyler yap. Canım istemiyo bıktım diyerek bu duygudan kurtulamazsın onun üstüne gidiceksin
psikolağa da gittim ama sonra bıraktım gitmek istemedim neyi denesem bile yapamıyorum herkes için kolay olan şeyler benim için çok zor oluyo gündelik işler bile keşke biraz olsun düzelebilsem böyle olmaktan çok yoruldum
Çok iyi anlıyorum seni merak etme ama şu sözü unutma ve dediklerimi uygula psikoloğa falan gitme ilaç kullanma kesinlikle. Sen hastalığın üstüne git
Nasıl yapıcam ki
Hiç enerjim yok sanki
Bide panik atak olduğunu düşün
Nasıl üstesinden geldin?
Sana söylediklerimi kendim yaptım dışarı attım kendimi alışverişe attım valla kuaför çok iyi geliyo bide doğa yürüyüşleri için açılır
Üniversite için başka bi şehre geldim dışarı çıkmak istemiyorum bile hala sevemedim
Seni o bozmuş o zaman
belki de
sakın ol karar verme
Belirsizlik bana daha kötü hissettiriyor hep ileriyi düşünüp geleceğimi planlamaya çalışıyorum.
geçmişi de geleceği de düşünme bulunduğun anı yaşa kendini geçmişte gelecekte yok etme anı yaşa anda kal
Yanımda kimse yok tek başıma bi şeyler yapmaktan sıkıldım. Sadece ilerde neler yapacağımı düşünmeye çalışıyorum. Bunların düzelebilceğini nasıl düzeleceğini düşünüyorum. İnsanlarla konuşmak bana zor geliyor yapamıyorum pek.
dediğimi yap dur ve geçmişi geleceği düşünme
Tamam öyle yapmayı deneyeceğim yapabilirsem, teşekkür ederim.
rica ederim maneviyat güçlendir
Dur dinlen sonra yolunu bulursun
aylardır bulamadım
Dua et
Geçer bu da
Keşke geçse
depresyon içindesin
Bi tavsiyen var mı? Ne yapmam gerek?