Taşınıyorum ve kendimi kötü hissediyorum ne yapabilirim?

New yorkta üniversite okudum ve 1 ay önce mezun oldum. Gökdelende 1+1 evde kalıyordum ve bina tüm Manhattan'ı görüyordu. Evde 4 sene boyunca yaşadım ve çok anı biriktirdim. Aylık 4500 dolar veriyordu ailem ama artık işe başladığım için yardım etmeyi bırakacaklar sadece aylık destek olarak bin dolar göndereceklerini söylediler. Ben de işe girdim ve 8200 dolar maaş alacağım ama 4500 dolar kira veremem... Kendimi çok kötü hissediyorum evden çıkacağım için ne yapabilirim?
Taşınıyorum ve kendimi kötü hissediyorum ne yapabilirim?
Cevapla