Eşim "Yemeği ben yaptım çayı sen koy" dedi. Yapmak zorunda mayım?

Hiç yapasım yok hayır bir çay değil mi yani koysa da içsek şöyle karşılıklı ben ona eşlik etsem 😒
Eşim Yemeği ben yaptım çayı sen koy dedi. Yapmak zorunda mayım?
#fiT_suFle
@fiT_suFle
Güncellemeler
+1 yıl
Herkese benden +1...😬

Ve ilk defa bir troll soru sordum sonuçlarını merakla bekliyorum😒..

Şaka bir yana eşim olsad a tek dert bu olsa be şu yasaklı günlerde evde bi başıma yalnız yalnız sıkıldım🤦‍♂️..

@fiT_suFle
#fiT_suFle
Eşim "Yemeği ben yaptım çayı sen koy" dedi. Yapmak zorunda mayım?
Cevapla