Ve ilk defa bir troll soru sordum sonuçlarını merakla bekliyorum😒..
Şaka bir yana eşim olsad a tek dert bu olsa be şu yasaklı günlerde evde bi başıma yalnız yalnız sıkıldım🤦♂️..
@fiT_suFle
#fiT_suFle

Troll olmadığını varsayarak cevap vereceğim; evet yapmak zorundasın. Çünkü eşin senin annen değil, sana hizmet etmek gibi bir görevi yok. Elin, ayağın ve belli ki aklın da olduğuna göre kendi işini kendin görebilirsin. Bunlardan genelde aklı eksik olanlar birinin arkasını toplamasına, işlerini yapmasına muhtaç olur.
zorunda değilsin ama o da yemek yapmak zorunda değil öyle düşün iki kişilik bir bütün olmuşsunuz tabi ki senin de elinden bir şeyler gelecek her yükü ona yüklersen mutlu olamazsınız ufak tefek tartışmalar olur ne gerek var.
Çayıda sen koy onune hatta bir tabakda çerez sonrada yanına sokul omzunuda basını koy Gülümseyerek Nasılsın diye bi sor bakalım o kadın nasılda gülümseyecek yüzüne İyi seyirler
Cevap
11Cevap
Etrafı kolaçan et sana bakan vardır. Uyanık ol daha ne zamana kadar kendin pişirip kendin yiyeceksin.
Ayak tirnaklarinda hangi renk oje var
@xjjdjcjdkdkdkdk üzgünüm ojesiz.
Allahtan yemeği falan çiğne ağzıma ver demiyor şu erkek milleti. Yakında yemek yemeğe de üşeniyorum derseniz şaşırmam
Koysan ne olur incilerin mi dökülür. Azıcık eşlerinizin kıymetini bilin mutlu edin yahu. Bizler sizin her istediğinizi yapıyoruz. Siz de yapın.
Yemeği de sen yapmalıydın, bir de şef olacaksın..😯
Eşin haklı kadın yemek hazırlamış sende çay koysan ne olur be 🤪
çay makinesi al hanımına o kendi kendine yapsın çayı , siz yemeği yerken 😀
ehehehe öyleyimdir 😀
zorunda değilsin ama yapsan da eline yapışmaz yardım et azıcık
Yardım edin birbirinize armut piş ağzıma düş olmaz hep
Evin bütün sorumluluğu kadında oluyor zaten çaydanlığın altına su koyup ateşe koymak zor mu abicim
Üşenmek iyi değil sen üşenirsen eşin üşenirse nolur o evin hali
Evet tembellik beraberinde birsürü hastalığıda tetikler bu yüzden üşenme daha kaç yaşındasın sanki
Bütün evi süpürmüceksin alt tarafı o çaydanlığın alt kısmına su doldurup ateşe bırakıcan ve sonra gidiceksin bu ahahaha
Ben çay sevmem zaten o yüzden pek empati kuramadım...😆😆😆yapsan olur yapmasanda olur yani ama bence içmeyin yatın zıbarın ikinizinde çay yapmak istediği zaman yapın ozman
Bunu zorundalık gibi görmektense yapmaman daha iyi ama soru troll belli genel olarak yapabilirsiniz elinize yapışmaz😒
Merhaba, eşin o kadar sana yemeğini yapmış, ona bir bardak çay yapmaya üşenecek kadar aciz misin?
Soru güzel olmuş. Ama eğer boyle durum varsa eşin haklı jsjsjsj
Yani zorundalık değildir bu ama eşin sonuçta hayat arkadaşın ona yardım etmek veya onun sana yardımcı olması böyle zorlamamalı icinden gelerek yapman hem seni hem onu mutlu edecektir böyle seyler gönül hoşlugudur bence
Elin kolun tutmuyor mu, engelin mi var? Ancak kadınlar her işi yapsın bende keyfime bakayım
ne güzel iş bölümü yapmak istemiş işte, zorunluluk olarak görme bence canım
Kafasına demligi Cakaydın apış arasinı kaynar su döküp haşlasaydin kafasını ocağın alevine sürtseydin çay istemek te nedir kah hadi babayin evine topla valizleri beter olsun
sırf o keyfimden ödün vermemek için bıle olsa yapardım
Tabiki ne var eline mi ypışacak
Yaw sen troll yapama beee djjsks
Zorundasın kalk bi işe yara
Sence kadın işe yaramıyor mu yaramıyorsa boşa allah allah zorla evlendirmediler ya
@turansila122 yariyorda burda yaramadi🙄
Yapsan biyerin eksilmez
Sjjsjs tam cevap yazacaktım ki trollmüş
Tam kızıyordum sana güncellemeni gördüm.🤦🏽♀️
Gıcık oldum ama 😅😅
Hayır değilsin shshsh
Tabiki zorunda değilsin yapacak halim yok dersin sana değer veriyorsa anlar. Cay da olmayiversin nolcak ki
haklı ben olsam bende öyle derim hjkafdsfds
Teknik olarak yapmak zorunda değilsin. Fakat ahlaki boyutta yapmalısın. Bir evdeki çoğu işi eşinize vermek mantıksız olur. Yardım etmelisiniz
Ulan trolü bile komik çocuğum benim🤭🤭🖤
Zorunda değilsin de yapsan ölür müsün?
Zorundasin pasa pasa koyulacak o cay 😛
Dusunceye bak ya neyin hesabini yapiyo 😂
Mecbur olmasanda yardım edersin yani değil mi? 😄
Zorundasın demiyorum ama yapabilirsin tabi
Alt tarafı demliğe su koyacaksın..
değilsin ama yapsan iyi olur
yemeği o yapmış yarın da o üşenirse görürsün
hiç düşünmüyorsun hiç
Sen troll yapamıyorsun zirvede bırak ashdjsf
Çok marifetmiş gibi sanki. Boşver yapma. 😏
Güzellik bakım fenomeni ol 🙄
Değişiklik aramıyor musun al sana meşgale işte 😅
Arabalar olsun madem shsjs tam senlik
Adlî sicil kaydı ve sağlık raporunla beraber rehber fenomene başvuru yapıyorsun falan galiba bende bilmiyorum ahsjaj
Başka bahara kalsın madem 😅
Keşke evde sıkılacak vaktim olsa gkslkfls
Sen koy o zaman madem bir çay alla Allah
Herkes trol olmuş
O da sana yemek yapmak zorunda değil bence
Bi zahmet koysan ne olur ki yabancı biri için on takla atarla evlenince koltukdan kalkmazlar
Zorunda gibi tavırla hiç koyma zaten gönülsüz iş yapma
Sen bu kafayla daha çooooook çekersin 😒🤪🙈
O sana yemek yapmak zorunda mı peki?
Bu sefer de sen çay koy olmaz mı..)
Bencil olma belki oda senin elinden içmek istedi
Neolur yani yapsan elinemi yapışır
Yap ne olucak eline mi yapışacak
İncelik istemiş
Yapsan nolur? Ne kaybedersin?
Evet zorundasın knk
Hıhı zorundasın 😀
Eline yapışmaz ya
Eşşeklik etme koy gitsin🙂
zorunda değilsin ama güzel olur..
yardimci olmalisin tabikide esine 😄
kibar efendi ol ya sen, yapı ver işte ne olacak sanki 😄
😄😄
evet!!!
Koymalısın tabi. Hayat müşterek ve karşılıklı.
Zorundalik değil
Yapsan iyi olur tabi
Yani çayı koysaniz bir zararı olmaz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?