
- 🙄🙄

Merhaba :)
Bir ilişkide karşıdaki kişinin bizden önce bir hayatı olduğunu unutmayıp ona göre davranmalıyız. Bizden önce nasıl izin almadan dışarı çıkabiliyorsa bizle beraberkende izin almasına gerek yoktur. Sadece geliş gidiş saatlerini söylemesi yeterlidir.
İzin almak değil ben bugün buraya gidicem yarın vs gibi yapacaklarını söylemeli kadın gitme diyorsa veya erkek gitme olmaz diyorsa bunu kavga gürültü çıkmadan önce mantık ağırlıklı olarak evlenen çiftlerin eskisi gibi olmadıkları kendilerinin tek başına aldığı kararın uygun olmadığını kendisi düşünmesi gerekiyor. Evlenme birliktelik olduğuna göre beraber vakit geçirmek olduğunu zihniyeti olmalıdır. Ben erkeğim giderim yok ben kadınım özgürüm giderim gibi nedenler boşanmaya doğru gider 😉♠️
İzin değil de bilgilendirme olmali. O bile yapmıyorsa zaten o evlilik olamaz.
Her durum için değil olmasa da özel durumlar söz konusu ise izin alınmalı.
Burda çok bilmişler söylemek yeterli falan demiş ama ne yani durum şu mu olacak?
-Hayatım ben yarın Tayland'a gidiyorum bilgin olsun, 10 gün yokum.
-Oldu canım , git bir daha gelme😂😂😂
- Ama sen izin almaya gerek yok, söylemek yeterli demiştin. 😂😂
Hayır bu çok ezdikçe bir davranış. İzin almak ne demek? Haber veririz birbirimize tabiki ama izin almak saçmalık. Karşımda kişinin şuraya gidebilir miyim diye sorması bile kendimi kötü hissettirir karşımdaki kişiye baskı uyguladığımı düşündürür. Bu çok korkunç bir şey.
Cevap
43Cevap
izin almasınlar
ama haber etsinler beni merak etme şuradayım desinler
haberim olsun
dünyanın bin türlü hali var değil mi?
Kesinlikle 👍
Haber vermesi kâfi, merak ederim. Çok spesifik durumlarda birbirimizden onay almamız gereken durumlar olabilir ama.
Haberdar ediyoruz yalan söyleme yok zaten ben bazen söylüyorum oda anlaşılıyo ya 😔😔😔 nerden anlıyo bilmiyorumda anlıyo yavaş yavaş yaklaşıp gözüme bakiyo sonra yalan söylüyosun nere diyo bende diyomki karıya 😎( arkadaş ortamından rahatsız da oraya gidiyorum gerçeği bu)
Şehir disiysa izin almalı , şehir içinde ise haber vermeli. Eşlerin birbirlerine karşı sorumlulukları var bu da onlardan biri. Bı haber vermek zor olmasa gerek
Benim erkeğim haber versin nerelere gitmesini istemediği mi sevmediğimi bildiği sürece zaten Allah beyin vermiş kullan diye düşünür hareket eder izine gerek yok:)
Eş konumuna gelene kadar hangi konuda rahatsız olacağını, olacağımı biliyor durumda oluruz. Bunları da dikkate alarak haber vermek yeterli.
duruma göre tabii izin lazım. haber vermek şeklinde gidilecek yerler var, izin almak şeklinde gidilecek yerler var...
Eğer hoş olmayan bir ortama gitmek durumundaysa danışmalı. Ama avm, kafe, sinema, iş, gezme vs. gibi ortamlar için gerek yok.
Gittiği yere bağlı. Her yere giderken izin alınmayacağı gibi, her yere giderken de haber vermekle yetinmemeli.
Haber vermeli bence evlilik demek sorumluluk demektir saygı duyuyorsan karşındakine öyle kafanı alıp gidemezsin 😉
İzin değil de söyleseler iyi olur. İzin almak saçma...
İmza onaylı hanımdan veya kocadan izin belgesi lazım.
İzin değil de danışılmalı eşşek başı değiliz yani 🧜🏼♂️
Haber vermeli. Gidildiği zaman sıkıntı yaratacak yerlere gitmesinler bir zahmet.
tabiki uzak yere gıttıgınde sölemelı baslarına bısey geldıgınde bılgılı olmak ıyıdır
Hiç izin almadım bundan sonra da almam. Haber vermek diye daha medeni bir şey var çünkğ
Tabiki de almalı haberleri olmalı birbirlerinden nereye gideceklerinden 👍
İzin değil haber verilmeli. Kimse kimsenin köpeği değil.
sevgilime haber veririm , eşimse izin alırım gocunmam yani bundan
Yani aslında nezaketen iyidir ama tamamen bağımsız veya tamamen bağımlı olunması sorun olur
Hayır, haber veririm isterse bana eşlik eder istemezse de saygı göstermesini beklerim. Yetişkin insanların çocuk gibi izin alması gerekliliğini anlayamıyorum, evlilik daha genç bir ebeveyn edinmekse evde kalmak daha mantıklı.
İzin almak gibi olmasa da fikir sorulabilir, haber verilebilir.
izin almasa bile haber vermesi gerekir diye düşünüyorum
ikiside almali, erkek nezaketten kadin macburiyetten.
Mecburen?
Yo neden alsınlar herkes kendine devlet olsun evlilik neden yapmışlar ki hatta.
Almalı tabiki ama yer kalabalik bir ortam ya da iş yemeği v. s v. s yani.
İzin degil de. Haber verilmeli. Bekleme geçiririm takılıyoruz diye
Almalı haber de vermeli yoksa dingonun ahırına döner 🤔
Izin almak bir görgü ve saygidir kimseyi digerinden fazla üstünlük degildir aslinda buna haber verme desek be ortak karar daha iyi olur
Adam Rusyaya gitti nolcak natasalarin icine 😁😁 izin almasına gerek yok tabi askm ben rusyaya kaçar biraz aleme akicazda 🤣🤣🤣🤣
Gidilecek yer belliyse iki tarafın bildiği tanıdığı yer ise sorun çıkmayacaksın haber verilebilinir izin yerine
İzin alınmaz haber verilir. Evlendiğimiz kisi bizim efendimiz değil yoldaşımızdır.
İzin almak değil adam yerine koyup haber vermesi yeterli olur bnc.
önce sorarım izin vermessede sis atıp karambit şov yaparım
Hayır tabiki sadece haber verilmeli hangi çağda kaldık
Bazı durumlarda evet ama haber vermesi önemli izin almaktan ziyade nereye gittiğinizi söylemelisiniz
İzin almak aşırı saçma haber vermek idealdir.
İzin alınmamalı. Haber verilmeli sadece.
Haber vermeli. Merak edebilirler.
Açıkcası baskıdan nefret ederim
Evet izin kağıdı şart
İzin almak yerine sadece haber vermek daha doğru
Tabiki izin almasada haber vermeli en azından
izin almamalı ama haber vermeli
Haber vermek yeterli kimse cocuk degil.
Almalı.
İzin almamalı, haber verilmeli
izin degilde haber verilmeli kesin
Evet almalı olması gereken bu
İzin almak değil gideceğine haber vermeli
Hayır sadece haber vermeli
hayir birbirlerini aldatsinlar tabiki evet
Hayır haber verilsin bence
İzin değil de gidiyom ben demeli yani
İzin değilde haber vermek daha mantıklı efendim..
o almalı ama ben almam
İzin almam ama gideceğim yeri söylerim.
Ebeveyn mi bunlar izin alınmaz haber verilir her iki taraf icin de geçerli bu
Erkek almalı. Kadın hür ve özgürdür.
@Davina87 kesinlikle, kavga çıkmasın 😂
Haber vermesi gerekir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?