özellikle erkeklere ya da aslında kadınlara da sorabilirim
yani gitmeden haber vermesi ya da izin almasını bekler misiniz?
özellikle erkeklere ya da aslında kadınlara da sorabilirim
yani gitmeden haber vermesi ya da izin almasını bekler misiniz?
Evet benden izin almalı her daim çünkü bana bağlı biri oluyor evliyken benden izin almadan hiçbir yere gitmemeli ve benimle gitmeli her yere ben aldatılmayı kondurmam kendime
Gerçek bir gey gibi yorum yapanlar olmuş Yıllar geçtikçe erkekler gevşemeye başladı evet bu kadınların hoşuna gitmiyor yalakalık olsun diye yorum yazmayın adam gibi yazın :) izin alıcak tabiki genelde izin veririm kolay kolay yok demem sorarım kim var kim yok diye zaman kötü eskisi gibi değil
evli misin?
Cevap
21Cevap
Hayır tabi ki de.. haber vermesi yeterli yoksa merak ederim onu
Bunun kadını erkeği yok. Eğer birisi bir yere gidecekse eşine bildirim yapmak zorundadır. Yapmıyorsa o evlilik değil aynı evde yaşayan, çocuk yapmak için bir araya gelmiş iki yabancı demektir.
İzin istemek değil de haber vermek gerekir. Bazen eşim veya ben "şuraya gidebilir miyim" şeklinde sorarız ama bu genelde karşımızdakinin fikrini önemsediğimizi göstermek amaçlı oluyor, çünkü birbirimize güveniriz ve gideceği yerden alıkoymayız, cevabın evet olduğunu bildiğimiz için de nezaketen soru sorulmuş oluyor.
Önce haber verir, ortamını nereye gideceğini, kaçta geleceğini öğrenirim. Ona göre "izin" veririm. Aynı şey onun açısından da geçerlidir. Evliyiz, çoluk çocuk ergen ilişkisi yaşamıyoruz.
İzin alması demeyelim ona.
Haber vermesi diyelim.
Evet unayımı alır benden habersiz çıkmaz bu güvensizlik. deyil sadece eşlerin birbirlerine verdikleri değeri ve önemi bu fenerli his ettir sevgi aşkı gösterir
İzin almasını değil haber vermesini isterim. Başına bişey gelse nerede olduğunu bileceğim için hemen oraya giderim
Evet izin alır sorar söyler ben evet dersem gider buaksam mesela doğum günü varmış arkadaşının babasının gidelim mi ikimiz çağırıyorlar dedi isin var dedim ben gidemem sende gitme dedim ve gitmedi geldi sonra eve
kaç yıldır evlisiniz?
2 yıldır sevgili bu ay 3. yila giricez 2 yıl sevgiliyken de böyleydi evlendik 6. aydayiz hala aynı ne dersem o
Cun ku biliyor kaybedecek birseyim yok ama o beni kaybederse kimsesiz diyebilirim
Klavye yazım yanlışı yapmış o biliyor kaybedecek birseyi yok var tek benim bende gidersem kimsesiz benden başka kimsesi yok hayatında
hikayenizi merak ettim dinlemek isterim eğer dm ye gelirseniz
O evin tek çocuğu annesi kanserden veffat etmiş babası da ev araba verip memur edip eşim i evlenmis sonra babası zaten başkasıyla görüşmüyorlar yani kimsesi yok tek ben varım ben olmazsam kimsesi yok ne zaman terk etsem kapimdaydi o yüzden ne korkusu var ne dersem o olur ben ayrılsam isim gidicek yerim ve güzel birnhayatim var ama terk edilse hayati maf olur yanlız kalır bundan korkuyor şu güne kadar 2 yıldır yanındaydım destekciside oldum hep ama ne dersem uyum sağlar sıkıntı yapmaz
Yok hayır sevgiliyken karşıma çok kis i çıktı istemedim eşim e değer veriyorum 2 yıldır bazı konular da ailesinden eksik kaldığı için eksiklik vardı bazı konular da ona o kadar çeki düzen verdim bazen doğru yanlış i gösterdim yeri geldi ders vererek bazen anlatarak geliştirdim eksikti biraz hala da bazı yanlışları olur ama hala ders verdiğim olur mesela yanlış yapsa evde yemek yapmam ya da en sevmediği şey evi dağınık görmek toplamadan çıkarım mesela sabah sevmediği şeyleri yaparım bir daha yapmama dersi alır ve yapmaz bazen bu şekil yaparak bazense konuşarak yıla getirdim oda haklı kendince benim başımda olsa ailesizlik bende eksik kalabilirdim
Karım bana senin gibi davransaydı onu boğardım, ciddiyim. Ne demek ders vermek vs
Bir erkek olarak diyeceğim şu ki bir yere gidilecekse eşe haber verilmesi zorunlu. Erkek nereye giderse gitsin eşine haber vermesi gerekir.
Hayır gidecegi yer normak bir yerse haber vermesi yeterli
Kesinlikle bu zamanda dışarısı hem Güvenli değil hemde merak etmemek için haber vermesi gerekir
Birbirimize karışmıyorsak haber o bana karışıyorsa izin beklerim
Habersiz iki tarafında hareket etmemesi taraftarıyım.
Bu bence saygiyla alakali bana saygi duymayanda ne bileyim
Tabi ki haber vermeli, sen deger verdigin bir esyayi baska biri bilmedigin bir yere koysa sinirlenmemz mksisin
Hiçbir şey söylemeden gidilmez
Ne eşim benden ne de ben ondan izin almam birbirimizin fikrini sorarız ya da haber veririz.
izin almak değil ama haber vermek zorunda
İzin değil de haber vermek
Haber vermek yeterli bana göre.
Evet izin alacak tabi.
İzin almak değil de haber verse hoş olur.
Daha doğru bir tercih olur 📿📿📿
Haber verse yeter izin nedir velisi gibi
Evli değilim ama haberleri olması lazım
Izin almak değil haber vermek sorumluluktur.
Izin değil de haber vermesini isterim
Haber vermesi daha uygundur
Hayir nerde oldugunu bilmem yeterli
İzin almasına gerek yok bilgilendirmesi yeterli
haber veririm aksam eve gelmiceksem
Nereye gidiyor otursun evde
muhafazakar misin?
Hayır, ama öyle zırt bırt çıkamaz
sen de çıkma o zaman
Haber verecek. Başka türlü olmaz
Haber versin yeter
Haber vermeli
İşle alakalı değilse birlikte gideriz ya ☺
Evet
Haber vermesi yeterli
Haberim olsun
İzin almamalı gideceği yer hakkında bilgi vermeli
Haber versem Yeter
Haber versin
Evet izin almali
bilgi versin yeter
Tabii ki de
Gerekir
Gerekir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?