Bir yere giderken eşimden izin almak zorunda mıyım?

Ben izin almayı sevmiyorum sadece haberi olsun diye şuraya gidicem diyorum o kadar. Geçen günde akşam işteydi. Arkadaşlar aradı ki buluşalım biraz bi yere otururuz sohbet muhabbet felan dediler. Tamam dedik. Akşam 8,9 gibiydi eşime de mesaj attım arkadaşlarla dışarı cikicaz bi yerde otururuz haberin olsun dedim. Mesajı görmedi aradım açmadı da ben de gittim. Evden çıktıktan 15-20 dk sonra aradı ki nerdesin kimden izin aldın çıkıyorsun kafana göre felan dedi bende arkadaşlarla çıktım alt tarafı bi kaç saate dönerim dedim. Ben izin verdik mi esek başı miyim burada felan diye bir sürü bağırdı. Bende izin almak zorunda değilim haber ettim işte sana dedim. Ben senin kocansam izin alacakmışim da bilmem ne. Bende o kadar hazırlandım giyindim eve gidemem dedim kapattım bu seferde ne giydin diye söylenmeye başladı. Neyse saat 11,12 gibi döndüm eve. Bir sürü bağırmaya başladı o saatte ne işin var disarda yanında esin yokken bi söz dinle vs vs bir sürü şey. Sizce kim haklı burada
Bir yere giderken eşimden izin almak zorunda mıyım?
Cevapla