İçimi dökmek istedim anlatacak kimsem yok bende buraya yazdım?

Son 2 yıldır hayatım çok kötü ilerliyor 4 5 ay önce eski sevgilim beni terk etti evlendi eski diyorum ama benim için hiç eskimemişti evlendiği gece kendimi unutmuştum aşka inancım kalmadı. Bi yandan hayatıma birini almak istiyorum Bi yandan hiçkimseyi hayatımda istemiyorum bu aralar biraz sinirliyim annemle kavga ettik bana yanlız kalacaksın hiç arkadaşın olmayacak dedi okadar ağırıma gittiki şu an bunları yazarken bile ağlıyorum geçen sene arkadaşım trafik kazasında öldü bu senede başka Bi arkadaşım motor kazasında öldü bu olaylardan sonra sürekli ölümü düşünmeye başladım kendimi yemeğe verdim çok kilo aldım kpss öğrencisiyim ama içimden hiç çalışmak gelmiyor bununla birlikte gelecek kaygısı beni yiyip bitiriyor sürekli uyumak istiyorum sürekli düşünüyorum sürekli... Artık umudum kalmadı tükendim artık
İçimi dökmek istedim anlatacak kimsem yok bende buraya yazdım?
Cevapla