Kimseye derdimi anlatamadığım için buraya yazıyorum?

Annem vefat edeli 2 sene oldu. Ondan sonra dünyanın kaç bucak olduğunu anladım. Birincisi herkesin gerçek yüzünü görüyosun. İkincisi bambaşka bir hayat seni bekliyor. Ben hala annemin yokluğuna alışamadım. Hala şaşkınlığım üstümde. Kendime ağlamayı yasakladım. Kendime mezarlığa gitmeyi yasakladım. Kendime mutlu olmayı bile yasaklamışım meğer. Kaç kere intihar edicektim önüme engeller çıktı sürekli araya birşeyler girdi. Ama şükretmeyi bırakmadım. İçimdeki iyi insanıda elimden geldiğince öldürmedim. Anlatsam buraya kelimeler cümleler yetersiz kalır. Bu kadarı bile beni rahatlattı. İyiki böyle bir site kurulmuş.

Kimseye derdimi anlatamadığım için buraya yazıyorum?
Cevapla