Bunu kimseye söyleyemediğim için buraya yazıyorum?

Ailem beni zorla evlendirdi istemediğim biriyle 23 yaşındayım. Biriyle konuşmaya başladım ona evli olduğumu söylemedim bilmiyor, beni seviyor mu bilmiyorum ama ben ona aşık oldum.. Eşim kötü biri değil ama sevemedim. O da onu sevmediğimi biliyor. Ne yapacağım bilmiyorum, boşanamıyorum, aynı evin içinde duramıyorum. Kendimi iğrenç hissediyorum.
Bunu kimseye söyleyemediğim için buraya yazıyorum?
Cevapla