AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
52Cevap
O anki sinirle düşünülmeden söylenen bir söz çok takma kafana
Haklı. Kimbilir napiuon adama.
Sinirden demiştir. Çok takma
Demekki biktirmissin farkinda olmadan
Seni sinir etmek için söylemiştir
3 hafta dayanmıyorsa neden 12 yıldır evli😂
Bu kadar abartılıysak birşey yok
Cekemiyosa shtr gitsin
Ne demek 3 hafta dayanan heykel hak eder?
Heykel ne demek ki? Anlaması zor bir mecaz.
Yani helal olsun anlamında gibi.
Yılların yaşanmışlığı olduğundan dolayı karakterin onda belli bir kaba oturmuş gibi sanırım. Artık biraz değişebilirsin. Hemde bu lafından kırılmış gibi davranarak onunda değişmesini sağlayabilirsin. Kırıldığını açıkça ima et ve tepkini koy. Çok konuşan, çok alınan birisin sanırım. Tartışmalarda en sevilmeyen insan tipi oluyor bunlar genelde. Çünkü tartışmanın da usulü vardır. Sen biraz fazla sıkmış olabilirsin. Kendisini dayanıyor gibi göstermesinden bunu anladım ben. Eğer böyle değilsen o çok narin olabilir. Seni gözde büyütmüştür. Biraz kısa ve öz konuş. Gereksiz alınganlık yapma. İnsan sevdiğine gurur yapmamalı.
Ya açıkçası dürüst olmak gerekirse ben bazen çok huysuz olabiliyorum evet. Eşim kavga sırasında veya tartışırken veya bunları da geçtim günlük hayatında dahi sesini yükseltmez. Bağıran çağıran bir tip değil ama bunun yerine sert cevap verir. Zaten karakter olarak konuşmaktansa daha çok dinler. Yani bilmiyorum, tabi belirtirim ama böyle olunca dedim acaba sevmiyor mu
Yok öyle düşünme, kendini güzel anlatmışsın. Önerrimden önce bir şeyler demek istiyorum, eşinin haklı olduğu yön elbet var. Ama seven insanın böyle yapması hoş değil. Ama huyu buymuş, sert mizaç yani. Artık yorulmaya başlamış, biraz yumuşa ve kibarlaş. Hayat zor biliyorum stres, dert falan filan. Ama o eşin, herkese gösterdiğin davranışları ona göstermemelisin. Ona sevginle davranmalısın. Başkasına davranıdığın gibi davranırsan kendin soğutursun. Burada gördüğüm bu, sorunun büyük bölümü sende. Tartışmalar her zaman konuyla kalmaz. Geçmiş ister istemez gelir akla. İnsanlar geçmişin geçmişte kaldığını sanar ama öyle değil. Erkekleri unutkan sanarlar ama yine değil. Bir erkeği gına getirtene kadar sıkarsan fena patlar. Biraz tavır alarak yumuşa, daha anlayışlı ol. Ve ondan sorunlarını daha kibar belirtmesini iste. Kırılman güzel çünkü halen sevgin var. Seven insan kırılır. Bu çatlağı büyümeden onarırsanız ilişkiniz çok daha tatlı olabilir. Umarımda öyle olur.
İnşallah, çok teşekkür ederim dedikleriniz için. Sert mizaçtansa işte kavga sırasında sert cevap veren tipten. Normalde böyle utangaç, insanlarla rahat konuşmaya çalışırken kendini zorlayan biri kasıntı anlamında değilde işte siz anladınız. Çatışmaları telafi etmeye çalışan bir kişi, ama bazen böyle sert cevap verebiliyor. O unutma konusuna gelirsek de, asla unutmaz. Çok güçlü bir hafızası var bunu biliyorum. Eşim öyle çok duygularını göstermez, hep içinde yaşar. Öyle diyince üzüldüm, evet seviyorum ben onu yalan değil şimdi 😂 hem iki kızımız var hem de 15 yıllık geçmiş
Duygusal erkek. Karakteri de varsa nadir erkek türü :D Dedim ya, bunu bir yükselme, aşama atlama fırsatı olarak görün ve daha güçlü bir aşk-sevgi ortamı kazanmayı deneyin. Eşin zaten senin o lafından etkilenip farklı olduğunu görürse o da kibarlaşabilir. Vee daha mutlu bir evlilik :D Ne güzel güzel ortam :D Allah herkese nasip etsin. Kız çocuğu ayrı tatlı, hemde 2 tane :D Mutluluklar.
Allah razı olsun, çok teşekkür ederiz. Ya ben eşimi gerçekten seviyorum, ondan daha iyisini gerçekten isteyemezdim ama işte dediğim gibi anlattığım gibi biri. İçinde yaşıyor her şeyi, içine kapanık. Sessiz sakin, ama yakınlarına karşı sıcak kanlı komik. Kızları çok sever, kötü bir adam değil ama işte sert cevap verince böyle korktum dedim acaba sevgisi kalmadı mı gibi. Yazdıklarınız beni rahatlattı. Allah razı olsun. Çok teşekkür ederim
Rica ederim. Tedbirli olmanızda güzel. Kızlarınızı da böyle eğitin, şeref yoksunu erkeklere denk geldiklerinde anlasınlar.
Çok şükür akıllı kızlar. Allah herkesi o şeref yoksunlarından korusun. Erkeğinden de kızından da
Olur öyle şeyler evlilikte çok takılmayın
heykel al bir tane ona
Senek kş tartışmalarda biraz daha sakin olucaksın
Sevmiyor
Neye dayalı?
Üzüldüm nerede oturuyorsnuz
Ne alaka ya? Millet de ne soracağını şaşırıyor istersen açık adres yazayım 😂?
Yani evet
Neden öyle düşündünüz peki? Olmaz mı böyle şeyler?
Cinsellik olarak evliliğininzde sıkıntı vsr bence
Bundan nasıl anlayabilirsiniz ki bunu? 😹 Olduğundan değil, yani ne sizi böyle düşündürdü
3 haftadır demekki istediğini veremiyorsunuz burda tecrübe var 😂😂
Yanlış okudunuz sanırım ama neyse
Bence sinir anında söylemiş, sonra pişman olmuştur
Sinirle söylemiştir
Sanırım öfke anında olmuş buyutmek gerekmez
Seviyor olabilir sana bişey sormak istiyorum
Amaaan boşver
Haklı bence
Ovv ağır bir laf
Belki sinirden söylemiştir
aksine seviyor
ciddi demediyse sorun yok
bir anda sinirle söylemiştir boşver kafanı takma
Çok ayıp be!
Sinirden söylemiştir belki
Naptin adama?
Takılıyor sadece
Takma sinirlenmiş şu an nasil
Salla
Sinirle söylemiştir
Srvmiyor
Neye dayalı peki dediniz?
ayril bence
Şaka yapmış sadece
Bıkmış sanırım..
:(
Ablacım sakın kendini üzme lütfen sıç kocanın agzina koca gelir geçer sen kendini düşün 💙
Güldürdünüz 😹 Öyle tabi insan değerli ama seviyorum ben onu kestirip atamam hemen onu hayatta. Zaten bir kavgaya bakmıyor ama işte ne bileyim.
Dürüst olmak gerekirse ben de bazen çok huysuz olabiliyorum, yalan değil şimdi.
O ne demekki