Baldız bizde kalıyor, şakalaşıyoruz baldızla eşim kıskanıyor, git kanepe de yat bugün dedi, haklı mı sizce?

Baldız akşam wc ye kalkınca geldi gel yerine yat dedi
Baldız bizde kalıyor, şakalaşıyoruz baldızla eşim kıskanıyor, git kanepe de yat bugün dedi, haklı mı sizce?
Cevapla