Oturduğumu görünce, kocam gelip kucağıma oturuyor ve boynumu sağımı solumu öpmeye başlıyor.
Siz de karınızın kucağına oturur musunuz..
Siz de karınızın kucağına oturur musunuz..
O ne öyle ya kim erkek kim kadın belli değil asla oturmam
Değil mi...
Böyle bir içgüdüye sahip olması lazım erkeğin.
Kendi kendine yakıştıramamalı
Tabi
Böyle yumuşak tavırlara alışamadım bir türlü.
Daha erkeksi ve baskın, sahiplenici olması lazım erkeğin.
Öyle korunmaya ihtiyacı olan kız gibi kucağıma geçip, naz & kur yapıyor gibi...
Sevgilim olsaydı ayrılırdım.
Ama kocamken, zor...
Demekki neymiş, evlenmeden önce tanımak lazımmış
Evlenmeden önce yakınlaşmak da...
Ne bileyim.
Bana göre değildi.
Ben de baskın karakterim.
Ama her defasında evlenmeden önce yakınlaşsak, çok şeyyy’leşmiyor mu durum
Yakınlaşılsın demiyorum iyice tanışılsın diyorum
Hı, ona kesinlikle katılıyorum.
Biraz geç kalınmış sizde, idare edeceksin artık 😂
Bilmiyorum...
İdare de etmek istemiyorum galiba artık.
Ooo orası beni aşar adamım sizin bileceğiniz iş yuva yıkmaya katkıda bulunmak istemem 😄 benim günahlarım bana yeter sizde ne halinşz varsa görün
😅 hahahah 👍🏼
Yok.
Seninle alakası yok durumun hiç.
Yorumum düşüncem bu bu kadar
Teşekkürler beyb
Recaa
😘
🤔
benım üstüme otursa herif kapıya koparım dahada almam eve
Valla bazen duruma fazla yabancı kalabiliyorum ama...
Öööyle izliyorum
Peki neden bu kadar sert tepki verirsin?
Hoşuma gitmese de, kırmamak için, hareketsiz şekilde, öpüp kalkmasını bekliyorum.
canım benim herif zaten 95 kilo ben 58 kıloyum taşıyamam
ıkıncısı erkek adama yakışırmı karının kucana oturmak birisi görse o şekilde bizi ben o herife kocam dıyebılırmıyım
Ben 1.70 boya 47 kiloyum.
Kurbağa gibi oturduğundan, ayakları bacağının yarısı koltuğa geliyor.
Ağırlık açısından zorlanmıyorum.
olsun sen genede böyle şeylere müsade etme
adam yumuşaklaşmaya başlar sonra
erkek dedin kadını kucana alır benimsin der ona hıssettırır kuvvetını kollarıyla sarıp
Hayallerimi anlatıyorsun.
Yumuşağı nasıl sertleştireceğiz ki.
Gelmiş kaç yaşına.
İçimden üzülerek seyrediyorum...
Cevap
27Cevap
Sizde Roller değişmiş 🙂
Genelde kadınlar erkeklerin kucağına oturur 🙂
Ben oturuyorum da.
Nedense kocam da benim kadar hevesli...
38 yaşında.
Güdülerini ve alışkanlığı değiştiremem ki artık
Demiyorum.
Olmuyorsa boşanacağım artık diyorum.
Mahkeme avukat falan detaya girip çirkinleşmeyelim diyorum.
Adam ; “ maldan mahrum ederim. Hiçbirşey vermem.
Boşanabiliyorsan boşan, n*h boşanırsın” diyor.
Özel hayatta da sorun var.
Tatmn yok yani.
Detay veremiyorum da anladın sen.
Bazı konularda evet.
Özel konularda hayır.
Hayır.
Hiç
Farklı kişilerle yaşamak da benim anlayış ve inancıma uymuyor.
O yüzden boşanıcaz galiba er ya da geç.
7. Yıl olmuş gerçi.
Daha ne kadar geç olabilir...
Yani efendi, sabırlı, iyi biri.
Gezmeyi gezdirmeyi sever.
İyi de baba olur ondan.
Dışarıdakiler ya sinir hastası.
Ya Çapkın.
Ya sorumsuz...
Arada sevişme unsuru bir tek artı ve eksi olarak kalıyor
İmtihan da bu ya!
Cinselliği seçsem, karşıma diğer açılardan eksik kişiler çıkar..
Cinselliği arıyorum.
Vibratörle ne kadar idare ederim...
Ediyorum ama bir başka erkeği de düşlüyorum.
Artık hayalimde var. O kadarını engelleyemiyorum artık
100 kiloyum ve eşim olacak kişi 50-60 arası olacağını düşünürsek cinayet olur bunun adı
Ya bu işte bir terslik var, ya da rolller değiştirildi..
Bu bazı heteroseksüel erkeklerde görülen bir yönelimdir.(Kendimden biliyorum) Çok fazla bilinen bir durum değil. Ön sevişme esnasında kız arkadaşımla birbirimizin kucağına çok otururuz. Yataktaki performansımı artırdığı için beni kucağında azdırmayı sever :) belki senin kocanda da işe yarayabilir. Bunu heteroseksüel bir erkek olarak söylüyorum.
Ülkece zor günler geçiriyoruz
Yıllaardır hem de...
Geçmiş olsun
Geçmiyor
Niyee dostum
Tuhaf çünkü.
Bu tuhaflığı çözmenin boyu ise beni aşıyor.
Denedim düzelmiyor.
Alışayım dedim, durumu yadırgıyorum.
Ayrılayım dedim, ayrılmanın da acısı zorluğu başka...
Hmm acı kalıcı değil ama
Ben otursam ölür herslde ama önce bir eş lazım :)
Hayır ben onu kucağıma oturtuyorum kaldırıp öyle daha iyi
yok oturmasını isterim genelde
Bu terslikte bir iş var
Karım olursa kucamdan inmeain
Bence de.
Böyle olması
O size ait bir ritüel
Maalesef.
Tam tersi olmuyormu bu fantazi
Fantazi mi yapıyor eşim.
Ne fantazisi ki
Biliyoruz onu. Kadın oturmaz mıydı, sevdiğinin kucağına.
Yok hayatım genelde ben oturtuyorum.
Tam tersi olması gerekiyprdu oysa ki 😀
Evet karımın kucagına otururuö
Helalimizdir, olursa neden oturmayalım. Helaldir.
Karısınin kucağına oturmayanda ne bilim yani
😅😄
Ciddii mi
Evet ayolll
Ayol dediysen, ciddisindir...
Tabi ayollll ne sandın
Sence bu eşcinsl yönelimle alakalı mıdır
Dizine yatıyorum sevdiğim kadının.
Tam tersi olmazmi yaw
Yok sen otur
Karım benim kucağıma oturuyor
arada
Bazen oturduğunuzda nasıl hissediyorsunuz
Heee..
Oturur musun?
karım deıl de başkaları yetıyor
Sanırım yanlış pozisyondasınız tersi olmalı
Evet
Nasıl mesela
bu ne be
Evet ara ara
Otursan, hangi hisler içinde olursun peki?
Ne hissederdin o an
Yok
Otururum nolcakki
Bazen otursanız, ne hissedersiniz
Onu kucağıma alıyorum
Oturturum ben
ewetttttttttttt
Otursan, hangi hisler içinde olursun peki?
Ne hissederdin o an
mutluluk ve fantastic
Kadının kucağına...
evet ne olacak
Sence bu eşcinsl yönelimle alakalı mıdır
ne alaka kadının kucagına otur yapış dudaklara zevk almaz mısın hele elinide memelere doğru offfffffffff
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?