Şimdi başka bir açıdan düşünelim. Yakın karşı cins bir arkadaşına duygu besleseydin, onunla arkadaş kalmaya devam edebilir miydin? İnsan duygularıyla var olan bir canlı. Hele ki ortada AŞK gibi yoğun bir duygunun olduğu ortamda arkadaşlık neredeyse imkansız görünüyor. Bu iki eski sevgilinin gerçekten aralarında hiç duygu gelişmemişse arkadaş kalınabilir. Aksi halde oldukça zor. Peki kişiler neden arkadaş kalalım der?
Gelin birlikte bunu inceleyelim;
Kişinin sevgisi bitmiştir ya da hiç oluşmamıştır. Karşındakinin kalbini kırmamak için bu teklifte bulunabilir. Bu genellikle özgüveni düşük, hayır demekte zorlanan ve kendine güvenmeyen kişilerin kullanacağı bir tarzdır. Bu sözde arkadaşlık yerini bir süre sonra cevaplanmayan aramalara ve mavi tiklere bırakır.
İlişki sorumluluğu almak istemiyordur. İlişkide sadece duygu hiçbir zaman yeterli olmaz. İlişkinin devamı için sorumluluk almak, fedakarlık yapmak ve iki kişilik düşünmek de gerekir. Bazı kişiler duygusu olmasına rağmen bu sorumlulukları almak istemez ve arkadaşlık adı altında ilişkiyi yürütmeye devam eder. Bu yöntemi kullananlar genellikle kendi sorumluluklarını yerine getirmez, fedakarlık yapmaz, hesap vermez fakat karşı taraftan bunları harfiyen bekler. Böylelikle ilişkiye keyfinin istediği gibi devam eder. Karşısındaki insan buna dur demezse kendini ilişki içerisinde yok sayılmış ve ya fuckbody olmuş bir şekilde bulabilir. Dikkat etmek gerekir.
İlişkinin geleceği yoktur. Kişiyi mantığı almıyor olabilir, maddi imkansızlıkları olabilir, ailesi istemiyor olabilir konu her neyse bu kişi ilişkiyi arkadaşlık seviyesinde tutarak kendince karşı tarafı umutlandırmadan ilişki yürütmeye çalışıyordur. Ve bu tipler genelde bunu açık açık ifade de eder. Karşısındaki kişi sadece bu durumun değişeceğini düşünüyordur. Bu tarz ilişkilerde duygu da söz konusu olabilir, çıkar da. Yine dikkat etmek gerekir.
Umarım soruna cevap olmuştur. Sevgilerimle 🧚✨ Kendi ilişkiniz için değerlendirme almak ve ilişkinizi doğru okumak için DM üzerinden randevu alabilirsiniz!
Merhaba, Bizim 9.5 senelik ilişkimiz vardı. Ailesi yüzünden bitirmek zorunda kaldı kız arkadaşım. Ama benden kopamıyor arkadaş kalmak istiyor bende bunu kabullenemiyorum. Aramadığım zaman mesajlarına dönmediğim zaman da deliriyor nasıl kopucaz ki. Biz severek ayrıldık sonuçta. Hem kendi ayrıldı hem kendisi arkadaş kalalım diyor napcağımı şaşırdım 1 aydır belirsizlik arada kalmışlık yıprattı beni.
Eski sevgiliden arkadaş falan olmaz. Madem arkadaş olacaktın niye sevgili oldun en başında? Sevgili olduysan ve ayrıldıysan artık adı eski sevgilisiyle ondan da tekrardan arkadaş olmaz. Arkadaş olabilen varsa da zaten gerçekten sevmemiştir bence onlar.
Bence olmaz. Yürütebilen vardır belki ama ben tercih etmem ayrıldığım kişiyle arkadaş olarak da olsa görüşmeyi. O kişiyi gördükçe biten ilişkiyi arkamda bırakmak zorlaşır benim için. Hayatıma devam edemem sanırım.
Merhabalar 💜
Şimdi başka bir açıdan düşünelim. Yakın karşı cins bir arkadaşına duygu besleseydin, onunla arkadaş kalmaya devam edebilir miydin? İnsan duygularıyla var olan bir canlı. Hele ki ortada AŞK gibi yoğun bir duygunun olduğu ortamda arkadaşlık neredeyse imkansız görünüyor. Bu iki eski sevgilinin gerçekten aralarında hiç duygu gelişmemişse arkadaş kalınabilir. Aksi halde oldukça zor. Peki kişiler neden arkadaş kalalım der?
Gelin birlikte bunu inceleyelim;
Umarım soruna cevap olmuştur. Sevgilerimle 🧚✨
Kendi ilişkiniz için değerlendirme almak ve ilişkinizi doğru okumak için DM üzerinden randevu alabilirsiniz!
R. Cansu ÇELİK & Okan KOÇYİĞİT
Takip etmeyi unutma! 👇🏻
Instagram
YouTube
Merhaba, Bizim 9.5 senelik ilişkimiz vardı. Ailesi yüzünden bitirmek zorunda kaldı kız arkadaşım. Ama benden kopamıyor arkadaş kalmak istiyor bende bunu kabullenemiyorum. Aramadığım zaman mesajlarına dönmediğim zaman da deliriyor nasıl kopucaz ki. Biz severek ayrıldık sonuçta. Hem kendi ayrıldı hem kendisi arkadaş kalalım diyor napcağımı şaşırdım 1 aydır belirsizlik arada kalmışlık yıprattı beni.
@Ukarakurtt ikinizde öyle bi haklısınız ki , arkadaş kalmayın bu ikinizin de ilerdeki ilişkisini ve hayatını bozar