Kimse gerçekten sevmez mi kimseyi, aslında yine sevdiği içinde ki kendi duyguları mı?

Dostoyevski diyor ya; "Kimse seni sen olduğun için sevmeyecek; herkes seni, seni sevmenin onlara ne kadar yakışacağını düşündüğü için, yani kendileri için sevecek ve bu da demek oluyor ki insan böyle yaparak yine kendini sevecek. Sen hiç sevilmemiş olacaksın hikayenin sonunda..
Kimse gerçekten sevmez mi kimseyi, aslında yine sevdiği içinde ki kendi duyguları mı?
Kimse gerçekten sevmez mi kimseyi, aslında yine sevdiği içinde ki kendi duyguları mı?
Cevapla