2 sa

Dizel arabalar da Adblue hakkında ne düşünüyorsunuz devam etmeli mi sizce?

Adblue dizel arabalar da zararlı gazlar emisyonu azaltmak için kullanılan zorunlu sıvı kimyasaldır 2018'den itibaren bazı markalar da 2019'da başladı devam etmeli mi sizce benim görüşüm çok gereksiz neden mi ekstradan bu sıvıyı da doldurmak zorunda kalıyoruz zaten mazot pahalı ekstra bu maddeye para vermek saçma hayır olacaksa Adblue ücretsiz olmalı bu 2016 2017 araçları kapsamıyor 2018 ve günümüz dizellerde mevcut konu etiketi arabalar
Dizel arabalar da Adblue hakkında ne düşünüyorsunuz devam etmeli mi sizce?
Hayır kaldırılsin
Evet devam etsin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Dizel arabalar da Adblue hakkında ne düşünüyorsunuz devam etmeli mi sizce?
Cevapla