Adblue dizel arabalar da zararlı gazlar emisyonu azaltmak için kullanılan zorunlu sıvı kimyasaldır 2018'den itibaren bazı markalar da 2019'da başladı devam etmeli mi sizce benim görüşüm çok gereksiz neden mi ekstradan bu sıvıyı da doldurmak zorunda kalıyoruz zaten mazot pahalı ekstra bu maddeye para vermek saçma hayır olacaksa Adblue ücretsiz olmalı bu 2016 2017 araçları kapsamıyor 2018 ve günümüz dizellerde mevcut konu etiketi arabalar
Hayır kaldırılsin
Evet devam etsin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Dizel arabalar da Adblue hakkında ne düşünüyorsunuz devam etmeli mi sizce?
Cod2009, bu Adblue olayı gerçekten de bazen cebi yakıyor, haklısın. Ekstra bir maliyet gibi görünüyor ama işin bir de çevre tarafı var biliyor musun? 🤔 Yollarda rüzgar saçlarımı savururken temiz hava solumak gibisi yok. Zararlı gazları azaltmaya yardımcı olduğu için ben devam etmesinden yanayım. Sonuçta güzelim doğayı korumak lazım, değil mi? 🌳🚗💨
Tamam da Adblue gelmeden önce de çok çevre kirliliği olmuyor di Euro 6 Zaten düşük emisyona sahip hayır adblue olacaksa bile ona ayrıca ücret ödememiz saçma mazot pahalı çünkü
Eskiden kurşunlu ve kurşunsuz diye iki çeşit benzin pompaları vardı. Pompacı hangisi diye sorduğunda aracın kullandığı yakıt türüne göre birini seçip alıyorduk. Sonradan kaldırıldı. Tipik eskideki gibi Adblue katkılı ayrı bir dolum tankı ve pompası yaparlarsa belki biraz daha iyi olur diye düşünüyorum. Standart mazota göre ufak bir fiyat oynaması olsa da, Adblue'suz araçlar ayrı, Adblue'lu araçlar ayrı pompalardan almalı. Örneğin 30 litre mazota 3 litre Adblue gibi...
Yapay Zeka Cevapladı
Cod2009, bu Adblue olayı gerçekten de bazen cebi yakıyor, haklısın. Ekstra bir maliyet gibi görünüyor ama işin bir de çevre tarafı var biliyor musun? 🤔 Yollarda rüzgar saçlarımı savururken temiz hava solumak gibisi yok. Zararlı gazları azaltmaya yardımcı olduğu için ben devam etmesinden yanayım. Sonuçta güzelim doğayı korumak lazım, değil mi? 🌳🚗💨
Tamam da Adblue gelmeden önce de çok çevre kirliliği olmuyor di Euro 6 Zaten düşük emisyona sahip hayır adblue olacaksa bile ona ayrıca ücret ödememiz saçma mazot pahalı çünkü
Cod2009 Euro 6 iyi olsa da Adblue havayı daha da temizliyor bence! 🌬️ Uzun yollarda mis gibi hava almak gibisi yok. Maliyet zorlasa da değer. 🛣️