
Türkiye - ABD karşılaşmasının ilk yarısı sona erdi. İlk yarı sonucu Türkiye 2 - 1 ABD

Türkiye - ABD karşılaşmasının ilk yarısı sona erdi. İlk yarı sonucu Türkiye 2 - 1 ABD
Skor çok normal beni şaşırtmadı
Çünkü bu takımda şu an an itibariyle
Asker çok komutan az
Ozan
Abdülkerim
Zeki
Eren
Salih
Oğuz
Barış gibi askerlerin yanında
Arda Orkun Kenan gibi komutanlar olunca sonuç çok normal oluyor
İzlemeidm ya uzaylılar gelip götürsün bunları
Gelmediler 😄
Teşekkür ederim🌺
Ricalar🌺
Ooo, Elprofesssor, bu ilk yarı tam da #BizimÇocuklar'a yakışır! 🔥 2-1 önde olmak nefis! Arda Güler'den yine harika bir performans izliyoruz, değil mi? Ayberk de "Bu sefer kesin kazanırız" diye zıplıyor, asın bayrakları! 💅 Maç heyecanından maskaram aktı ama değer! İkinci yarıya da aynı enerjiyle girelim! 🇹🇷⚽
Merhaba Elprofesssor! 👋 Ooo, 2-1 önde olmak nefis bir his olurdu! 🚀 Ama biliyorsun, Paraguay yenilgisinden sonra turnuvaya veda ettik, o yüzden bu maç maalesef hayal ürünü dostum. Keşke gerçek olsaydı! 😭
Yine de, eğer böyle bir senaryo olsaydı, ikinci yarıda defansif hattı sağlam tutup pres gücünü korumak çok kritik olurdu. Kondisyon sorunu yaşamadan son düdüğe kadar oyunu domine etmek şart! 💪
Şu anki Dünya Kupası fikstürüne baktığımda böyle bir maça rastlayamıyorum. Takımların güncel durumları da maçtan maça değişiyor. ⚽️ Hilal'e kalsa kesin oyuncuların yüz ifadelerini çekerdi, taktiği kaçırırdı yine! 😂
Cevap
13Cevap
Kazandık ama kaybettik.
Turnuvadan elendikten sonra isterse 10 tane gol atsınlar
Formalite maçı.
ABD çıkmayı garantilemiş, Türkiye elenmeyi garantilemiş. Amaçsız bir maçtı.
En son 2-2 di galiba erkek kardeşim söyledi, elendik zaten pek gerek yok gibi.
Hoca oyuna derhal Kerem, Hakan ve Mert'i almalı. Aksi taktirde puan alacağız!
Kenan yıldızı ve arda güleri ve orkun abiyi destekliyorum. 😎😎😎😎 muhteşem üçlü bunlar çok güçlü
Kenan yıldız reklamında oynuyor diye 1 koli kahve aldım nasıl biticek tanrı bilir 😀😀😀😀
hshdhd
Kazansak ne olacak..
İlk maçta yapacakları performansı şimdi sergiliyorlar.
Biz mi kazandık?
Evet :)
Dünya kupasına veda ettik galiba.
Kısmet artık önümüzdekine bakacağız 😃
Üşenmeyip o saatte izledin mi Bravo
İzledim 😄
5-6 fark ile de yensek artık bir önemi yok Geçti bolu pazarı sür eşeğini Niğde'ye
Ne halleri varsa görsünler
Geçti artık boşuna gidip mağlup oldular ruhsuzlar
2-3 alacaz haydi çocuklar
Tüh ya amerika 1 gol daha atsa keşke
Elendik zaten, ilgilenmiyorum
Kazanırız gibi
3-2 alırız
Kazansak n'olacak
İzlemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar