AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
121Cevap
Hemen at nişanı kızım sen deli misin bile bile lades olmak denir buna. Her sey ortada sence bu durumda mutlu olacak mısın?
Kaç kaç kaç ordan
Belkide sorunlu şiddete meyilli biri bu kadar saklandığına göre belkşde başkası var bile bile ladese gidiyorsun
Yok artık olur mu öyle şey daha neler dinimiz de emrediyor görüşmeyi (başbaşa kalmamak şartıyla) . Sen bir büyüğünle görüş bu durumu ama normal değil.
Bence normal değil görüşmeden olmaz bu işler, konuşman tanışman lazım, konuşmalarına bakman lazım, davranışlarını izlemen lazım. Bence ayrıl.
Sacma. Telefon la görüşebilir. Basbasa olmak istemiyorsa 3. kişi yaninizda gelebilir kahve çay icilir🙄
muhafazakarsada bir kahve içersin 3 ay boyunca hiç mi görüşülmez çocuk kimle evleneceğinide mi bilmek istemez kesinlikle bir sorun varki buluşmuyor ya bir şekilde ikna et ve buluş ya da yol yakınken dön derim
Görücü usulünde tanışıp görüşmeden olmaz ki, maksimum 1 sene konuşup birbirinizi tanımanız lazım çok saçma görüşmeden olmaz bu işler bence ayrıl.
Cok sacma. Sakin tanımadan evlenme cok üzülürsün sonra. Oturup sohbet bile edemediğin kişiyle nasil evlenebilirsin, rulet mi oynuyorsunuz. Hayatın söz konusu bir omur gecirceksiniz
Kınamak değil kesinlikle ama sorada bu adam hanmından her anlamda seks aşk ev kadınlığı ev hayatı motivasyon gülmek konuşmak ağlamak herşeyi bekler mal örneği bu erkekler işte
Tanımadığın insanla nişanlanmasaydın keşke böyle şey mi olur
ne guzel bulmussun muhafazakar sukret dugun gunu afiyetle yiyeceksin keske banada nasip olsa
Yol yakınken ayrıl. Çarşaf giydirecek zaten istesende istemesende bu gibi sorunlar çok olacak. Ucunda ölüm yok ayrılırız diyorsun ama çoğu insan evlilik yapmış kadını istemiyor.
Harammıymış. Niye içmiyormuş?
dinimizce bile evleneceğin insanla yaninda biri olmak şartıyla 3 kere buluşma hakkin var kalkip gitsenız bi kafeye parka bile etrafınız insan dolu bunu onunla ya da ailesiyle konusmalisin şimdiden
Belki baskasini seviodur aile baskisiyla nisanlanmis olablr guvenme fazla.
Bence kuma gidecek haberi yok.🤣
Görücü usulü bu yüzden kötü bence yazık bence konuş adamla biraz takılın bir yerler de birbirinizi tanıyın ama bence sen kafanda bitirmişsin gibi duruyor adamı bence haklısın da
Ahahahhaahh hangi devirde yaşıyoruz :d örneğin sevmediğin bi huyu falan olur o adamı sürekli görmekten rahatsız olursun bir ömür birlikte geçireceğin adamı önce tanımalısın bence.
Baş başa çıkmayalım annende bizimle gelsin de ama bir dışarıda gör tanımaya çalış
Ayrilsin direkt ne tanimasi ya su kafadaki aile normal mi?
Normal değil tabiki en kısa sürede ilişkinizin bir kere daha geçmen lazim
Baya abartmışlar durumu böyle nasıl tanıyıp isinacaksiniz
Muhafazakarlıkla alakası yok. Dinde böyle bir şey yok. Adam takıntı yapmış. İlk konuş sonra ayrılıyorsan ayrıl
Cocuk ıyı yapıyor dugun yaptıgınızda bunları yaparsınız
Normal değil
Öyle şey mi olur
Bende muhafazakarım
Karşımdaki de öyle
İlk tanışmada aldık telefonları
Bakalım nolacak
ab çok saçma ve kötü bi durum tanımıyosun yani ben yerinde olsm sölerdm bak konuşmuyoruz bu bizi daha çok yıpratio falan die
Eger muhafazakar birisi ile yapamayacagini dusunuyorsan fikirleri sana uymuyorsa hemen ayrilmalisin tabi oncelikle nisanlinla konusman gerekiyor
Sana uygun değil. İstekleriniz farklı ve beklentileriniz de, yol yakınken bahanelere kulak asmadan kendi yoluna devam etmen iyi olur diye düşünüyorum.
böyle ilişki mi olur nedenini bile annesi söylüyo bence ayrıl gitsin birbirinizi düğün gecesi mi tanıyacaksınız böyle sacma şey mi olur
Evet öyle olur ama sen öyle değilsen uyum sağlayamazsınız. Eğer güveniyorsan imam nikahı kıymayı teklif et eve girmeden en azından samimiyet olur
Dinimizde bile nişanlandılar sonra 3 ay tanımak için zaman vermiştir bence abartıyorlar
Öyle de hayır be. İnsan ele ele dolanmak bi çay kahve içmek ister...
Şimdiden mutsuz ve evlilik için evlilik olan bir yola girmişsin, kolay gelsin
Ne bekliyordunki? Asıl kapanış evlendikden sonra olucak
Merhaba bende hafızım. Muhafazakar kesimdenim yani ama bu kadarı da saçma dinen konuşmada bir sakınca yok evlilik yolundasınız. Bence de bu işte başka birşey var
Asla evlenme onunla. Çocuğunun da hayatını zehir edecek, asla evlenme
Sen başta görücü usulu evlenmekle çok büyük bi hata yapmışsın tüm hayatını berbat ettin
abla aklın varsa uzak dur evlenme en çok muhafazakarlardan korkmak lazım
Normal degil tanimaniz lazim birbirinizi
Evlenince evden çıkma derse? İleri vadeli düşün.
Ömrün boyunca sana malmışsın gibi davranacak birisiyle yaşamak istiyorsan evlen, ama bence ayrılmalısın
Aynen dikkatli ol bişeyler dönüyor
siz çocuğu bile 10 yılda yaparsınız o zaman:)
Hangi devirde yaşıyorsun tanımadan evlenme olöaz
Birbirinizi tanımadan evlenmeyin bu şekilde olmaz
Hiç normal değil anlattıkların.
Nerden buluyorsunuz böyle tipleri ya 😂
Bunu bi sorun olarak görüyorsan neden nişanlandın
Bu seni disariyada cikartmaz mk bidaha dusun
Baya bir muhafazakarmış o bokunu çıkarmış bildiğin
Böylesi ile ömür geçmez iyice düşün taşın yol yakınken vazgeç derim.
Allah sabir versin bunlar sevişmiyor da
ne düürsün laaaaaa
adam gib erkek arayorsan
sevişmeyi ön plana çekme
( bu konudan bağımsız olarak sööylüyooomm))
@Lütfettinizefenim sevişmek daha önemli
adam olmasına engel degil hem
maalesef türkiyede adamlar ( benim etrafımdada böyle )
evlenmeden sevişmiyorlar
tabikide sevişmek engel değil
ama adam kişi şu şekilde düşünür
'' türkiyede bakirelik önemli , ben ölürsem veyahut ayrılırsam bu kız ortada kalmasın ''
bu yüzden adamlar yanaşmazlar
sen adam yok diye haykırmıyormuydun
nasıl sevişmek daha önemli?
@Lütfettinizefenim
Yanlışa düştüğünüz nokta bu zaten
Kimse ortada kalmiyor
Her kör satıcının bir kör alıcısı vardır
Ve öyle sevismeyen adamlar evlendikten sonra yatakta da aktif olmuyorlar
Bu yüzden en fazla aldatilmayi onlar yaşıyor
alakası yok
sevişmenin güzel olması için devamlı ve istikrarlı olması gerkiyor
istikrar kazandıktan ve öğrendiğin taktiği uyguladıktan sonra
zamanla güzelce sevişebilirsin
kim annesinin karnından sevişmeyi öğrendi?
zamanla ve fikirleere kapalı olmadıkları müddetçe herkes güzel sevişebilir
@Lütfettinizefenim
Bebeim öyle de
Nişanlım benimle sevişmeden ölse ben kahrolurdum
Anlatabildim mi?
umarım haklısndır memeli kadın
ve sana yorum yaparken bu konudan bağımsız olarak yaptığımı söyledim
@Lütfettinizefenim saygılar 😊
saygılar
evlenince daha çok sorunlar olabilir bu durumda
Alakası yok sana yalan söylemişler
Evlerinde televizyon var mı bari
Tanımadan evlenmek ne kadar doğru ki
evlenince gezer tozarsiniz
Evlenince güzel olur her şey umarım.
Onlar açtır fakir olduğu için bekleme bisey
Iy en sevnediğim erkek tipi
Sakin engelli falan olmasin
Muhafazakar bi adamdan anca böyle bi sey olur işte
Sacmalama engin yaa ne alaka
@_Princesss baga bah 😒 zee ızırrım
😅😅😅
Covid yüzünden olabilir