Üç yıldır birlikteyim ama artık sabrım taştı. Haklı mıyım?

Sevgilim alkol alıyor ve hemen sarhoş oluyor. Ailem ilişkimizi öğrendiğinden beri de çok çok ağır sözler ediyorlar hakaretler ediyorlar hem ona hem ailesine.. sevgilimde içince her gece benden ayrılıyor.. normal kafayla senden asla vazgeçmem diyen adam içtiğinde ayrılıyoruz imkansızız diyor (veya kaç bana diyor). Dün yine ayrıldı. Bu defa idare etmedim bende tamam giderim dedim. Bugünde hiç yazmadı ve bende ona yazmadım. Normalde ben yazardım ama yapmadım. Durumuma bakmış sadece. Şimdi ne yapmalıyım bilmiyorum. Genelde sonrası engellemek vs oluyor. Engelliyor falan. Hiç uğraşasım yok öyle şeylerle ama yazasım da yok. Gönük almak ne zaten bilmiyor. Başkasına gitmesi fikri beni mahvettiği için şimdiye kadar geri dönüşü yapan ben oldum ama bu defa dişimi sıkmak istiyorum sizce haklı mıyım? (Bu arada bir hafta önce dedesi vefat etti)
Güncellemeler
+1 yıl
Gnc
Güncellemeler
+1 yıl
Fncl
Üç yıldır birlikteyim ama artık sabrım taştı. Haklı mıyım?
Cevapla