AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
80Cevap
Evet erkek arkadaşlar paranızla kendinize eş bulursanız sonu böyle olur. Arkadaşım sana tavsiyem çocuklarını düşün ama sırf çocuklarını düşündüğün için bu kadınla hayatını devam ettirme. Kendine biraz saygın olsun. İşin zamanla düzelebilir ama senin bu yaşadıkların onun sana söylediği sözler unutulmaz. O kadın seni değil paranı seviyormuş.
Tek neden bu olamaz eğer oluyorsa seni hiç sevmemiş demektir. Zaten sırf maddiyat için de boşanilmaz başka sebepleri de zaten varsa bunu da bahane etmiş olabilir...
Hayatgercek kadınlar erkeklerı bankamatık olarak doktor muhendıs hakım savcı görsünlerler evlenmek için kırk takla atıor
bence sadece maddiyat ya da aile baskisi degildir.. belki siz sadece buna odaklandiginiz icin oyle geliyordur esinizi bos kafayla sanki hic bunlar yasanmamis gibi dinleseniz belki bir yerde cok buyuk bir seyi atlamis oldugunuzu gorursunuz. ama hala bir sey yoksa o zaman esinizin yaptigi cok yanlis ve para icin evlenmistir sizle ayrilmaniz daha mantikli olur
Sana bir tavsiye vereyimmibelliki iyi bir adamsin heote iyiler kaybeder birak esini cok calis cabala daha iyi bir yere gel daha iyi bir kadinla evlen zaten o pisman olur ama sende huzurlu olursunn
Daha bugün okudum Allah korusun bir kadın boşandıktan sonra bir adamla beraber yaşamaya başlamış adamın bir sürü suç kaydı varmış emniyette kadının çocuğunu öldürmüş. Adam hem çirkin, hem kaç tane suçtan kaydı var karaktersiz. Kim bilir ayrıldığı kocası bu kadar kötü bile değildi belki de.
Bence aile danışmanına gidin, neredeyse tüm belediyelerde ücretsiz veriliyor bu destek. Bakanlık da veriyor ücretsiz. En az 1 sene aile danışmanı desteği almadan boşanmak bence çok yanlış olur.
Çocuklara tek başına bakacağını kim söyledi gücünüz yettiği kadar sende bakıcan o da bakacak sana karşı her şey bitmiş içinde yapsan olmaz boşanmak en iyisi
Kızların yüzde sekseni böyle dostum... En basitinden bu sitede sorulan sorulara bakarsan kızların evlilikten beklediği temel getirinin para olduğunu görürsün.
Bundan şu sonucu anlıyoruz iyi gün insanıymış madem hislerim bitti diyo yol ver dahada hayır gelmez bu ilişkiden
Bence sadece maddi sebep değildir illa ki baska sorunlar da vardır ona soracak olursak... Bende yeni boşandım zor Allah yardımcın olsun
Bırak şimdiden gitsin. Sonra parasızlığa dayanamayan bi anne hırsını çocuklarından alır sana da saygı duymaz. Ben 5 yaşındayken babamın ticarette borçları oldu ve annem adeta şizofren oldu öyle rezil bi kadındı ki, daha babamın borçları yeni bitiyor ben 20 yaşındayım işte 15 yıldır kadın kan kusturdu bize ve öyle de arsız ki madem parasızlığa dayanamıyosun bırakıp gitseydin bizi de psikolojimizi bozmasaydın. Ayrıca babamı da saymıyor, saymıyorsan niye duruyosun.
Önceliğim yuvam olur. İş bu hep aynı seyirde gitmez. Eşin tam anlamıyla kendine bir aile kurduğunu idrak edememiş maalesef. Allah yardımcınız olsun.
İyi günde kötü günde diye söz vermiyor muyuz evlenirken
Allah kolaylık versin zor durum
Böyle insanlarla karşılaşmamak dileğiyle
Sadece maddiyattan böyle şeyler yapmaz, bunun bı geçmişi vardir. İlişkinizi ve sana olan sevgisini gözden geçir
ayrıl gitsin paragöz biriyle birliktesin belli ki o kadınla ömür geçmez. şimdi ayrılmasan sonra başka bi bahane bulur yine ayrılır
Eşinin aklında başka bi sebepler olabilir onla konuş bu konuyu ve eksik olduğun bı yer varsa tamamla en mantıklısı ailene sahip çık
Seni zor gününde yalnız bırakacak kadını gönder gitsin.
İyi kötü günde destek olmak değilmidir evlilik?
Eşin ticaret evliliği yapmış. Onun için önemli olan paraymış. Boşver boşansın, iki gün sonra ağlayıp zırlayıp pişman olacak buraya yazıyorum..
Ayrı yaşamayı deneyin çocuklar bir hafta eşinizde bir hafta sizde kalsın. Evliliği benimsiyememiş eşiniz.
İyi ve kötü günde beraber olabilmek için söz vermemiş demek ki onun evlilik için tek noktası maddiyatmış...
Kartesim bi ata sozu vardir. erkegi varlikda kadini yoklukda tanirsin. bosver kotu gunde yaninda olmayan iyi gunde olmasin
Guzel bi aksam yemegine cikar suslu sozcukler. ve arada bir kucuk suprizler ile oldu bu iş diyelim ole olsun.
böyle davranmayacağım kesin daha anlayışlı olurdum adamı darlamaya gerek yok ekonomiyi de sen belirlemiyosun ya
Boşa rahat et o farklı düşünüyor olaya tamamen maddiyat gözünden bakıyor seninle evliliği bir anlamda kendini yamamak olarak görmüş
Kötü günde yanında olmayacaksa ver yolu gitsin ha sebep başkaysa bilemem zaten çocuklar 5 yaştan büyükse durumu iyi olana veriliyor sanırım
Eşinin tek derdi maddiyatmış demek ki paran yoksa sende yoksun onun için bir de kendi de çalışıp kazanıyormuş yani bu ne para gözlülük böyle. 😱
Hani iyi günde kötü günde derdim para varken iyi yokken hemen kaçarlar ben olsam cehennemin dibine git derim
Sadece maddiyata bağlı olduğunu düşünmüyorum ki zaten maddiyat ile ilgiliyse kardeşim sen usul usul mahkemeye git.. Yarın bir kaza geçirirsin başına bir şey gelir hastaneden çıkmadan avukattan mahkeme kağıdı gelir..
Allah yardımcin olsun umarım başka sebep yoktur altında.
Zor bir durum ama iyi günde varlarda kötü günde niye yoklar anlamıyorum
İyi günde kötü günde derken yalan söylüyormuş meğer
kesınlıkle
Anlayışsız biri yaa çok takma Zaten sevmiyor ki anlamıyor 👍🏻
Yazık
böyle bir eşim olsa ondan önce ben açarım davayı
Valla senin durumunda olan o kadar aile varki bu yuva bozan insanların Allah cezasını tez zaman da versin sende biraz uyanık davran yuvanın yıkılmasından sonra nelerin olup biteceğini herkesin bu işden zevk alacağını falan anlat
İnsan böyle zamanda birbirine destek olmayacaksa niye evlenir ki
Yokken senin yanında olan seni aldatabilir bile, bırak gitsin yoluna. hiç düşünme bile.
Seni zor zamanında yarı yolda bırakan birisine asla merhamet etme boşan durumunu düzelt çocukları al
Durumuna üzüldüm kardeşim umarım her şey Yoluna girer
Çok üzüldüm ve etkilendim
Eşin haksız
Ama onunla daha fazla mutlu olamazsın
Siz o sözü iyi günde kötü günde diye verdiniz. Zor anında seni bırakması çok yanlış
Dedigin gibi aranizda baska bir sorun yoksa boyle yapmasi bencilce
Kötü gününde yanında durmayacaksa gitmesi en iyisi.
Eğer cabalamiyorsan sorun var çabalıyor da ayrılıyorlar demek ki gerçekten arada problemler var senin de göremediğin. Evlenmek istemiyorum bu yüzden ya
Kötü günde yanında olmayacaksa boşa bence. Onun aklını karıştıran var. Dikkatli ol.
İşin iyi günde kısmı kalmış sadece evlilikte. zor durum
..
elimden geldiği kadar destek olurdum, bu yola çıkarken iyi günde kötü günde diye çıkılıyor, bence siz de eşinizi tatlı dille ikna edebilirsiniz bu şekilde konuşarak
Valla işler iyi gitmediği için bosandıgına bir bayan olarak pek anlam veremedim bunu bir gün olabilecek düşüncesi ile evlenmesi lazımdı bir de bence başka birsey den bosanmak istıyor ama şu an öyle demesi de ne bilim ben bayan oldugum halde inandırıcı gelmedi
İyi gün eşi imiş kendisi.. maddi koşullar her vakit sıkıntı yaratabilir ticaret böyledir.. lakin eşin aynı zamanda el akıllı yani ailesini dinliyor.. bilemiyorum bu evlilik her halükarda sıkıntı.
Evlilik bu kadar basit bişey olmamalı insanın başına herşey geliyor hayatta hep durumun güzel olacak diye bişy yok insan yanında sandıklarını böyle zor günlerde anlıyor eşinde yanında olmak istemiyor para boşanma sebebi olmamalı bu hayatta herşey para değil ya
Güzel kardeşim sen gönlünü ferah tut. İş bulunur yine evine yuvana bakarsın.
Eşini diğer kişilerin doldurmasını önlemek için daha fazla iletişimde kal.
Negatif konuşmalar yerine empati yaptırın eşinize. Ailenin temelinin anne baba olduğunu eşinize ısrarla vurgulayın.
Sakin ve yapıcı bir şekilde konuşmanızda büyük fayda var.
Şimdiki ilişkiler ve evlilikler neden böyle çıkar ilişkilerine dayalı?
Hani nerede bağlılık, hastalıkta sağlıkta akti?
Öyle biriyle hiç evlenmemeliydin, para varken iyi yokken kötü mü oluyor.
Zorlamanın alemi yok kardeşim, sevmeyen biri yanında sevgisiz öylece duruyorsa o kişinin ölüden bir farkı yoktur. Sen yine efendiliğini koru, sorunsuz bir şekilde boşanın gitsin.
Bi kadin eger gitmeyi dusunuyorsu artik tukenmistir sadece parasal sorun degil.
Milletteki rahatlığa bak ya. ben 7 aylık hamileyken eşim çalışmıyordu sabahlara kadar eve ek iş alıp yaptım bir şey aşersem alamıyordum bir kere isyan etmedim bu ne ya en ufak bir şeyde boşanmaya gitme insanlar kafayı yemiş
ne kadinlar var
sorun sadece para mı. söylemediğiniz durumlsr vars ave maddi sıkışıklık da üstüne bindiyse eşiniz boşanmada haklı sadece maddi sıkıntıyls ilişki bitmemeli ha eve bi kutu prynir bir teneke yağ alamayacak kadar düştüyseniz anca öyle
Ailesine uyan kadından da erkektende nefret ediyorum. Eşinin zor anında kaçmaya çalışan kadından ne hayır gelir be kardeşim. Ama seviyorum diyorsun. Oda Birgün biter emin ol. Saygısız bir insanı kimse sevmez. Sabır diliyorum bir süre daha
Senin tutumun önemli işlerinden dolayı eşine bağırıp çağırıyorsan eskisi gibi değilsen eşin bu yüzden ayrılığı düşünmüş olabilir
İşlerin iyi gitmiyor olabilir, seni gerçekten sevseydi kötü gününde, günlerinde yanında olurdu ve olmalıydı, çok zor...