AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
178Cevap
Kızı erkeği olmaz bu işin ama artık seni sömürme kısmına geçmiş.
Aliskanlik haline gelmis seni kullanıyor kafasi rahat sayende
Yani siz bir noktada yalnızca sevgilisiniz.
Evli olsanız bunu normal karşılamak olabilir ama saadece sevgilisiniz.
Ben kendi adima konuşmam gerekirse utanırım bu durumdan. Bir de o kişi erkek.
Olabilir öyle şeyler onda yoksa sen ödersin de bana şunu al bunu al demesi garip
Valla ben gider tugla indiririm inşatta çalişirim simit satarim gerekirse ama asla bir kizdan geçinmem 🥃 geçinceme kafama skarim yaşayamam
😊 adam seni kullanıyor sen hala ne yapmalıyım diye soruyorsun bedevaya geçinme yolunu bulmuş bırak gitsin ne hali varsa görsün daha fazla kendini kullandırma
Kullanıyor seni otlakçı
O tipler sülük gibi insanin kanini emer firsat verme
O senin için para harcasaydı hiç sorun olmayacaktı dimi
Hemen bırak, alışkanlık edinmiş. Seni kullanıyor. 1-2 defa yapsa sorun yoktu ama defalarca yapmış ve yapmaya devam ediyor. Aynısını eski sevgilime ben yapıyordum. Bir erkek olarak sana tavsiyem hemen ayrıl.
Ödememelisin sorumu bu böyle sevgi mi olur hiç mi gurur yapmıyor
Bu durumdan rahatsız olmuyorsa bir sıkıntı var bence o kişide.
Kadinlardan hoşlanmıyorum ama benimle çıkar misin? Hdjhdj
Ula açlıktan ölürüm gene de sevgilimin 1 kuruşunu yemem. Ne pasif erkekler var ya
Benim de böyle bişey başıma geldi. Çok yakışıklıydı. Zekiydi. Çalışmıyordu kasten. Sürekli bahanesi vardı herşeye. Çok paramı yedi. Sonra öğrendim ki hem sosyopat hem de eşcinsel miş.
@Gogo_latte öğrendim işte. Neyin zamanını sorguluyorsun.
@Gogo_latte mantıksız bir soru. Öğrenmişim bitmiş. O zamana şu zamana demenin manası yok.
@Gogo_latte soru bile değil bu. Hadi nash.
Senin gibi kız nerde kaldı bu devirde cidden vay be
Kesinlikle yapmaz
Param yoksa parayi tastan cikartir o heaabi sana odetmem
Erkek para deposu değil tamam sende değilsin ama erkekte para olmak zorunda diye bir kavram yok ama sana yapılanda büyük yanlış uygun bir dille söyle
Ne kadar acınası iğrenç bir durum bu çocuk üzgünüm ama seni sevmiyor. Çıkarcı birine benzyor uzak dur
Size böyleleri lazım aynen devam et. Allah ın gzekalilari
Adam altın bulmuş bozduruyor. Ne diyim aklınızı başınıza alın bence iletişimi kesin
Elin değmişken benim borçlara el at sana zahmet 😂😂
tekmeyi bas :) ciddi konusacak olursam, eger cok ciddiyseniz, cok seviyorsan. al karsina konus. cidden seni somurmeye devam ederse, senin duygularini onemsemezse cidden tekmeyi bas :)
Azcık akıllı olun ya.. Böyle zayıf karakterlere katlanmanız mı gerekiyor? Hayır...
Seni kullanıyor bu duruma son ver delikanlı adam böyle davranmaz bildiğin karaktersiz kusura bakma
Bence bırak o ne saçmalık ya utanmada hiç kalmamış ayıp yani çalışabilir hangi devirde yaşıyoruz ya bir kızdan para istenir mi üstelik çalışmıyorken çok tuhaf yine de sen bilirsin ama sonradan çok pişman olursun bu ödediklerin için..
Ayyy
Mana vermeyim. İnsan aç kalsa istemez sigara parası istiyormuş
Resmen mal
Benimkide öyle napıcam bilmiyorum ama hayır gelmez bir erkek daha ilişkinin ilk yılı böyleyse. Bırakalım bence
Bencede 🤷
Yani işsiz olmasi kötü bir durum ama madem dışarı çıkiyosunuz bir kac kaz kez neyse borc alip ödemesi gerekir ya da icmesin o nalet sigarayı. ya da der biliyosun durumu idare. et cikmayalim disari falan sen demelisin yani
selam seni salak yerine koyuyor. ne zihniyetle yardimci oluyosun biraz mantikli dusun elini verirsen yarin kolunu kaptirirsin.. beni tatile gotur dese goturucen mi ya da baska seyler.. :))
Erkekler kolay kolay böyle şeyleri karşı tarafa açan biri değildir sana güvenmis seni ailesi olarak görmüş ki kendi içini sana açmış birlikte calisabilcehiniz işler bulabilirsin ve ona da gösterir oda heveslenir
O çocuk sana alsa sorun olmaz bir sigara aldın diye soru açmışsın ayıp be
Ya ben asla işin parasında değilim parasında olsam bunları yapmazdım faturayı gizlice ödedim kızdı bile ama sorun alışması
İşsizim ve masrafları mı sevgilim ödüyor. iyi değil mi? ↗
Bu çocuktan mı bahsediyosun sen?
Saçmalamayın benimki böyle salak birisi değil trol geçiyor
senin soruna istinaden mi yazmış bunu yani dalga geçmek için?
Evet belli zaten
anladım ama gerçekten bu sevgilinde seni kullanıyor kusura bakma. Bir erkek sevdiği kıza ödettirmemeye çalışır her zaman. Tam tersiyse ondan sıkıntı vardır. Evlilik halini hiç düşünemiyorum yazık sana ayrıl ondan
Nasil calismadiğı onemli bu konuda. Gecici işsiz ve normal de boyle degilse sıkıntı yok. Ama bilerek is begenmeyip ya da orda burda aylak aylak serseri gibi geziyorsa bu buyuk sıkınti
Seni seviyor olsa zaten bunları kendisine yakıştırmaz paraya senden daha çok önemsedigi için bunlar oluyor bir kaç defa laf vur az yede git kendine al veya ne biliym kalbini kırmadan hayatım sen işe başlasan biz seninle şöyle şeyler yapsak gibisinden
Sen calismiyorsun o calismiyor en azindan calismadigin halde uzerine bu kadar yuklenmemeli
Senin sırtından geçinmeye bakıyor, ne koparırsam kârdır diyor.
Boşuna dememişler enayiler olmasa uyanıklar nasıl gecinecek diye
İstemem, teklif edilirse geri çevirmem. Sevgilinde sorun var.
Vay be böyle kızlar da varmış paralı erkeklere sever kızlar sanardım neyse çalışması şart asgari ücretli bir işe girsin en azından
İş arıyor güvenlik kursuna bile girdi sınav günün bekliyor
Kolay sınav geçer bende güvenliğim
olum bune amip gibi senin üzerinden geçiniyor bu konu hakkında kendisiyle konuş artık rahatsız oldugunu söyle devam ederse ayrıl
vay be adam sağlam kapak atmış ödetiyor. sen de seviyor musun aşık mısın nesin hiç uyarıcı şiddetinde bir tepki veremiyorsun. elin kolun bağlanmış
Tam cekirdek cıtliyip yorum okunacak soru. Hemen cekirdegi kapip geliyorum.
Açık ve net seni yiyo ona afiyet olsun sana geçmiş olsun aklını kullan bir erkek asla sevdiğine bunu yapmaz
Böyle keriz bulmuş yapar tabi uyanmalısın bence seninle uzaktan yakından alakası yok para olarak kullanıyor seni.
Normalde cinsiyetciligi sevmem ama 7 aylik sevgilisine odetiyorsa gurursuzdur ve ondan hayir bekleme. Cunku ben aç kalsa yine sevgilisinden istemeyenler tanidim.
Odeme hicbirseyi karakteri ortaya cikar, sende ona gore ayrilirsin veya devam edersin.
Yuh valla. Endeki yaşlanmaz bu gamsızlıkla ama seni sıkıntıdan gömer haberin olsun.
Yol ver erkekte para bitmez çalışır kazanır bu kadar da şerefsizlik olmas
Vay arkadas. Zamaninda. Ben kiza dunya para dokerdim yine yaranamazdim ne sevgililer varmis megerse 🤷
Böyleyle aciz erkeklerde var mı. Ayıp diye birşey var. 1veya 2 defaya mahsus neyse ama her seferinde de olmaz yani
Bamada senden bulsana ne güzel dünya myle adam erkeklik sıfatından eksik insanlardır ezik pislik insanlar
Sen calismiyosan neyle oduyosun. Birde ben bir erkegin kiza fatura odetmesini yakistiramam. Parani yiyo olabilir
Parasının olmaması sorun değil fakat çaba göstermemesi sıkıntı anlattığına göre.
Alıştırdın beleşe daha odermi tam tersi olmalı ne kadar safsın
Seni deniyor olabilir. Onu biraz test et eğer söylediğin gibi ise konuş ve yoluna devam et
okuyunn ders alın beyler
parası olmayan sevilmez miklenmez
Alışkanlık halını almıs eşşek olsa anlardı. Bu bildiğin öküz ve yiyici. Bence bunu soyle
Yüzsüz bir sevgilin var.
Yanlış anlama ama bence seni kullanıyor! Veya en azından bana öyle gekdi şahsen ben bı erkek olarak bunu asla kendime yakıştıramazdim.
Ula biz bakiye yetersiz oldu sevgilim ödedi maaş yatınca ya kadar ezik gibi hissettim o gün çekip direkt verfim