İşsiz ve borçlu sevgilime hep ben bakmak zorunda mıyım, bencillik mi yapıyorum?

yaklasık 1 yıldır sevgilim var kendisini cok seviyorum. ilişkiye basladıgımızdan beri çok fazla borcu var ve her ay sıkısık acıkcası bende az maasla calısıyorum zar zor yetiyor. ama insan ara sıra hediyedir ufak jesttir yemeğe cıkarmak vs bekliyor ne bileyim. elimden geleni yapıyorum bu ilişki için hep destek olmaya calıstım cogu hesabı ben ödüyorum vs simdide isten cıktı acıkcası moralim bozuldu zaten cok borcu var benimde var şimdi napıcagımı bilmiyorum. bencilce mi düsünüyorum :(

İşsiz ve borçlu sevgilime hep ben bakmak zorunda mıyım, bencillik mi yapıyorum?
Cevapla