7aydır konusuyoruz çalışmıyor çalışmasını sıkıntı etmiyorum ama ne zaman kafeye gitsek ben hesabı ödüyorum iki kere faturasını ödedim bir kaç kere sigara aldım ve bende çalışmıyorum benim çalışmadığımı biliyor Bugün bulustuk gene ben ödedim dünden yediği poğacasını Bile ve bugun paran varsa bana sigara al dedi sizce ne yapmalıyım? Parası olmamamısı sıkıntı değil ama sevgili olan bir erkek bunları yapar mı
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 7,6b cevap paylaştı.
+1 yılBence böyle olması hata ne olursa olsun ne durumda olursa olsun ödememeniz lazım erkekse is bulup çalısması lazım hesabı ödersiniz ama hep siz ödemezsiniz yarısını o öder yarısınıda siz ödersiniz ama bu sekilde sigara al bana falan demesi sizi kullanıyor gibi geldi daha çok neden is bulup çalısmıyor hiç? çokmu zor bunu yapıyor doğrusu rahatlık ona göre diyodur is falan bulamıyorum is yok falan ama bence buna inanmayın sizi kullanıyor çalısmakta istemiyor sizin gibi iyi niyetli bir kızı bulmuskende kaçırmak istemez elinden yani erkekse azcık utanır ödetmez hesabı falan ama bu üstüne birde sigara falan al demesi bence ayrılın bu kisiden sizi sevdiğine kesinlikle inanmıyorum sevseydi böyle olmazdı yani ne yapar eder gider öderdi size hesap ödetmez sigara al demezdi ayrılın bu kisiden sizi sevdiği falan yok, ona sizi çeken tam olarak ne oldu? sevmiyor çünkü sizi sadece onun maddi durumunu gidericek birisiniz bukadar görüyor sizi malesef.
33 Yorumla
Soran+1 yılBiz sürekli görüşmüyoruz ayda 3 -4 kere olan durumlar hesap ödediğim pahalı birsey değil zaten 15 -20 lira bisey
- +1 yıl
Olsun onun ödemesi lazım ayda 15-20 tl bulamıyorsa harcamak istemiyodur onun gözünde 15-20 tl daha değerlidir sizden.
En İyi Cevaplar
bizim zamanımızda cebimizdeki parayı kız arkadaşımızla yiyip evine bırakıp sen nasıl gideceğin bu saatte denildiğinde beni dert etme sen surdan bir dolmuş taksi ye atlar giderim deyip kız arkadaşımız eve girince eve kadar kilometreler ce sigarasız yağmur kış güneş yürüdüğümüz günlerimiz vardı para yoksa o buluşmaya kesinlikle gitmem işsiz olması geçici olarak maddi manevî sıkıntısı olması düzelir atlatılır fakat bilinçli kasıtlı olarak bu huyunu akışkanlık haline getirtmiş ise eger seninde durumun musait degilse parasız aç karnına aşk olmaz bir dahakine çıkalım buluşalım dediğinde müsait değilim bu ara maddi yönden zor günler atlatiyorum dersen zaten eşşek değilse anlar canım
00 Yorumla
+1 yılAllaha şükür bugüne dek kız arkadaşlarımın 50 kurusunu yemedim.. yani erkek adamın cebinde parası yoksa çıkmasın sokağa mümkünse otursun evinde. Yani kıza hesap ödetmek nedir yahu? :dd inanılır gibi değil insan utanır çekinir kendine yüreğine sindiremez bunu.. Derhal bırak terket yap birşeyler uzak dur bu adamdan.. Resmen göz göre göre kullaniyor seni. .
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılZaman zaman olabilecek şeyler bunlar ve zaman zaman olduğunda fazlasıyla doğal... Ancak seninki olayı yüzsüzlük derecesine getirmiş. Değerse uyar, değmezse koy gitsin kapının önüne. Onu mu avutacaksın...
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
105
Cevap
174Cevap
Kusura bakma ama belli ki sevgilin biraz arsiz... Yani dusunuyorum da cafeye gittik diyelim, hesabi sevgilim odedi. Ki bu gayet normal, kadin da odeyebilir erkek de odeyebilir. Ama bir sonraki bulusmamizda yine sevgilim oderse ben utanirim sahsen. Ve odetmem de yani. Ayni sey arkadaslar arasinda da gecerli. Var mesela bir arkadasim, ne zaman bir yerde oturup yiyip icsek ben oderim, asla elini cebine atmaz. Yani ben odemekten gocunmam, oderim ve hic sorun da etmem. Ama insan ister istemez karsi taraftan da bekliyor, kendinin salak yerine konuldugunu dusunuyor bir sure sonra. Biraz da anlayissizlikla alakali bir durum bence.
10 Yorumla
+1 yılBu kadar saf olmayın ya..
Kocan değil bişey değil..
Seni resmen yiyor..
Arkadaşlarına da kekliyorum diyodur..
Çalışmadığını ve paranın hesabını eve verdiğini söyle.. Harcama..
Olsa bile paran..
Gidecekse de gitsin seni sevmiyor bence..
#Vesselam30 Yorumla
+1 yılyazıklar olsun.. sevdıgıne ıctıgı cay parasını odeten bırak ben vereyım dıyemeyen erkege yazıklar olsun.. ben patada kutede konusurum esırgemem.. bır erkek bır kadını dunyasına alacak kadar erkek olmadan evvel once para kazanacak kadar erkek olmalı.. soyle erkeklere prım vererek aslında dıger ınsanlarada kotuluk edıyorsunuz.. yahu bunun kendıne faydası yok.. sıgarasını sevgılısı alıyor daha nasıl bır resım lazım sana bu elemanı anlatmak ıcın!! asalak bu..
20 YorumlaBüyük ihtimalle seni kullanıp atacak kaçıncı yy da yaşıyoruz herkes kendi yediğini ödemeli kimse kimsenin eline bakmak zorunda değil ama belkide durumu yoktur ve seni sevdiği için görüşüyordur ve seninle olabilmek icin buluşuyordur yani hiçbir sey göründüğü gibi değildir ama kimseyede güven olamaz simdi eger kafeye felan kendi gitmek istiyorsa kullanıyordur yol ver gitsin ama sen istediğin icin gidiyorsanız katlanmak zorundasın hem sevdiğin kisiye harcadığın parayı mı dert ediyorsun sevseydin dert etmezdin ayrılman icin bir sebep daha işte
10 Yorumla
+1 yılBence erkeklikle alakası yok bu işin ama beleşçilik. Kazık kadar adam olmuş kendi sorumluluklarını bilip kendi parasını kazanması önemli. Hadi dışarıdaki masrafları anladım (onlar bile anlaşılamaz) ama fatura ödetmek nedir kardeşim ya millet kafayı yemiş.
10 YorumlaBalık baştan kokar , acı ama gerçek senden koparabildigi kadar koparacak beraber olduğunuz süre zarfında sen onun birtanesi aşkısı olacaksın sen ne zamanki keseyi sıktın sana ters davranmaya araya mesafe koymaya başlayacak, ablan olarak tek tavsiyem arkana bakmadan kaç ADAM SENI KULLANIYOR
10 Yorumla
+1 yılSeninki bildiğin sömürülmek olmuş artık. Böyle biriyle nasıl sevgili kalabiliyosun ya seni kullandığı bariz belli
20 Yorumla
+1 yılBeraber Olduğun Kişi Çalışıyordur çalıştığı zamanlarda hiç bir şeyi esirgemiyordur gereğinden fazlasını yapmaya çalışıyordur işsiz kalınca seninde bişeyler yapmak istemen normal ama fatura sigara gıbı seyler abes. senın kısı otlakcılığa dönmüş. emin ol cebının bır yerınde sıgara yemek ve yol parası vardır ;)
00 Yorumla
+1 yılO seni parcaliyo farkinda degilsin ne demek parasi olmamasi sikinti degil senin yarin bir gun basina ne corap öreceginin farkinda degilmisin adam sana demezmi ipsiz sapsiz parasizdim beni gine kabul ettin demezmi ailen ne der hic dusunmuyonmu parasiz adam b. o. k. adamdir
00 YorumlaLütfen kendine şunu sorarmisin sen sevgilinden bunları bekledigin için mi sevgilisin yani sana birşeyler ismarlamasi için yoksa onu sevdiğin için mi hayır bu konu konuşulacak birşey değil aç gazeteyi interneti beraber iş bulun gezin cv bırakın başvuruda bulunun yok o paramı yedi diye bakıp sevgilim demen olmaz
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılErkek olup nasıl kızın üstünden geçiniyorlar hiç anlamıyorum. Ben ailemden para alırken yüzüm kızarıyor değil ki. Elin kızına hesap ödetecem sigara al fatura öde diyecem yok artık. Erkek olsa yüzü olurdu
42 Yorumla- +1 yıl
Ailemden son para istediğimde 17 yaşındaydım... Gerçekten isteme düşüncesi bile berbat seni anlayabiliyorum
- +1 yıl
@ShenzhenChina insanın gücüne gidiyor olunca ben veriyorum daha iyi hissediyorum hatta istemek yerine
Uf saçmalamasın hesabı erkek öder erkek bir şeyler alır demiyorum haa kızlarda yapar bahsettiğim şey şu ki; karşındaki kız arkadasinda olsa kankanda olsa hayırdır yani allah allah sinirlendim ya
37 Yorumla- +1 yıl
Sakin ol djdjs
- +1 yıl
Benim otobus ucretimi bile o ödüyor
Gizli Üye(25-29)+1 yılSoruyu görünce resmen kendim gördüm Bende 7 ay herşeyi karşıladım ama sigara vesaire gibi kişisel şeylerini 2, 3 kere ödemişimdir, cebinde yok diye benim karşımda küçük düşmesin diye kasaya giderken ben verirdim parayı o öderdi, bu davranışlar hiç normal değil, emin ol cebinde olsa da dahi alıştığı için çıkarıp vermez aynı durumu yaşayan biri olarak sana tavsiyem çok sevmiyorsan gelecek düşünmüyorsan ayrıl çünkü ben gibi sonradan kendine çok kızarsın aptalmışım kendimi nasıl kullandırdım diye
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvli biri olarak sana tüm samimiyetim ile sunu soylemek isterim o adamdan sana hayır gelmez sevmiyor bu 1
2 seni kullanıyor
3 sen nerden buluyorsun o parayı?
4 maksat sadece bulusmak olsa seninle parkta da oturur suyunu bile evden getirir
Ayrıl ondan ve tek kurus daha para harcama20 Yorumla
+1 yılSevgilini karşına al ve durumunu izah et bu durumun doğru olmadığını bu şekilde iliskinin yürümeyeceğini izah etmelisin.
00 Yorumla
+1 yıldikkat et dikkat tamam çalışmayabilir sevdiğin insan yardım edersin bunu da geçtim her masrafına kadar da ödeditiyorsa iş bulsun seni kapının dış mandalı yapar kullanıyor seni kendini topla ailesi yok mu onun sigarasını ihtiyacını karşılıyacak kullanılıyorsun...
00 Yorumla
+1 yılOnun erkekliğine tüküreyim ben tamam herşeyi erkek ısmarlıyacak diye bir kural yok ama sigarasını bile sevgilisine aldıracak kadar gurursuzsa diyecek bir şey bulamıyorum
40 YorumlaBir arkadaşım vardı kız aynı bu durumdaydı. Çocuk seni gayet net kullanıyor adam olsa sırf sana para ödetmemek için annesinden babasından para alır gider ne iş olursa çalışır. Bence yol yakınken kurtar kendini.
20 Yorumla
+1 yılHesap ödenir, para paylaşılır vs. sorun yok ama resmen üstünden geçiniyor, fark etmişsin zaten. Bomboş bir ilişki. Alıştırmışsın ve hata etmişsin ama önemli olan bundan sonrası. Geri çekil ve kendini kullandırtma bence
20 Yorumla
+1 yıl
Soran+1 yılSalak saçma insandan başka birsey değil benim erkek arkdaşımın faturasını gizlice ödedim öğrenince kızdı bile
Aşk İlişkileri konusunda 762 cevap paylaştı. Çocuk seni çok güzel kullanıyor. Eminim arkadaşlarına '' kanka benim manitaya kitliyorum herşeyi , kız parası yiyorum'' diye hava da atıyodur. Bak buna emin ol
30 Yorumla
+1 yılYapar gülüm yapar. Sevdiği insan sevdiğine dünyaları serer. Benimde elimden gelse bende yapardım. O seninle mutlu parayla değil. Küçük şeyler bunlar tam tersi senşn ona birşey ysptığın için mutlu olman gerekiyor. Takma derim
10 YorumlaAklıma bir arkadaşım geldi kızı hamile bırakıp babasına kredi çektirip kızın ablasıyla kaçıp onu da başka şehirde kredi çektirip bırakmıştı şu an hapiste neyse ki :D
Azcık akıllı olun akıllı :D yemişim sevgisini.00 Yorumla
+1 yılKerizmisin pardon anlamadım ki lan ben bugüne kadar hiç bir sevgilimden 5 kurus bile istemedim isteyemem yerin dibine giririm param yoksa bir bahane bulup gitmem yani o seni inek bulmus sagıyor sende devam et sagılmaya kusura bakma ya
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılAyrıl. Adam seni kullanıyor. Bir insan 2 3 defa yapsa bile bunu sürekli hale getirmez. Bende işsizim ama gidipte arkadaşım ya da herhangi birinden para istemiyorum. Bu zoruma gidiyor.
10 Yorumla
+1 yılİnsan sevdiğine bunu yapmaz erkekse iş bulup çalışırız seven sevdiğine kıyamaz aklı sıra senden geçiniyor sendeki saf sevgiyi kullanıyor izin verme ama yinede sen bilirsin
10 YorumlaGerekirse garsonluk yapsın müsaade etme. Sende çalışmıyosan ailenin parasını yediriyosun. Bunu gururuna nasıl yediriyo. Param yok de haline tavrına bak
10 Yorumla
+1 yılBence alıskanlık haline getirmis bu durumu artık bir oturup bu konuyu duzgunce konusmanız lazim yoksa bu boyle devam eder hic hoş bir davranış degil bence hadi bir kere olan bisey olsa neyse derdim ama sıkıntı büyük bence
20 Yorumla
+1 yılNeden çalışmıyor?
Bence alıştırmışsın ilişkilerde tabiki paranın lafı olmaz ama hep tek tarafada yüklenmez bazı şeyler çok ayıp yaptığı istiyorsa gurursuzdur zaten.10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 558 cevap paylaştı. Ya arada odese ok... ama sürekli senin ödemen normal diylll. Hiç mi utanmiyor... hiç mi 20 lira eline geçmiyor buluştugunuz zaman? Ayrıl bence...çalışsa bile para harcamaz
10 Yorumla
+1 yılBu nasıl bir ilişki anlamadım 7 ayda sana böyle şeyler yapan oho oo ilerde neler yapmaz derhal ayrılmalısın kendini kullandırma
20 YorumlaYollariniz ayrılacak sizin bugün ya da seneye , ayrılması da gerekli seni kullanıyor bariz, ben olsam cebimde para yoksa cafeye gitmem, sigara da içmem kimseye yükleyemem bunu.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 662 cevap paylaştı.
+1 yılSeni sürekli hic durmadan kullanıyor Aklın varsa bırak peşini senin paranı yer yer sonra başkasına gider paran icin kullanıyor seni uzak dur para yok de artık ailem göndermiyor de
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 612 cevap paylaştı.
+1 yılParası yoksa sigara içmesin. Yani sevgiliye özellikle de çalışmayan sevgiliye bunlar yapılmaz. sonuçta oda annesinden babasından abisinden ablasından birinden alıypr parayı yani
00 Yorumla
+1 yılBen param olmayınca dışarı bile çıkmıyorum 😅 kimseden böyle bişey isteyemem
30 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSikinti yok ya erkek iddaa oynar Kıza 10 lira ver der 😂 kuponu yatırır.. Yatarsa yatsın kızın babasının parası.. Kız da gevşek gevşek sakız dişler durur el ele tutuşur neydi dur bakim seven insan verecek yatakta verecek banyoda verecek tuvalette verecek odada verecek balkonda verecek ne olursa olsun o parayı verecek 😂 imza.. Tiktoksok kızları
00 Yorumla
+1 yılGözünü seveyim aç gözünü resmen seni kullanıyor bunun başka bir açıklaması yok insan bir şey istemeye çekinir keriz olarak görüyor seni bu
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı. Nasıl parası olmaması sıkıntı değil parası yok diye bu soruyu sormuşsun onda gurur yok karakter yok 7 ay olmuş neyi bekliyorsun
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 44,6b cevap paylaştı.
+1 yıl
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 905 cevap paylaştı. Yuh artık... Ben beni sevmeyen kız için yemek sepetine üye olup farklı şehirden yemek söylüyorum... Millete bak
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılVay anasını bizde sevgilimize yaranmak için takla atıp duruyoruz :) demek ki beklenti düşük olunca masraf çıkarmasın bana diyorsunuz.
10 Yorumla
+1 yılYaaa ne insanlar var insan sıkılır utanır erkek olan dürüst olan bir erkek bunu yapmaz yapmamalı tamam insan ilsiz olabilrde bu kadarda yüzsüz olmamalı bence
20 YorumlaBunun adı insan kullanmaktır, faydalanmaktır. Kadın olsun erkek olsun takdir edilmeyen davranışlardır, hoş karşılanmaz.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 390 cevap paylaştı. bu çocuk seni koparıyor tanıdığım biri var böyle hiçte sevmem bu çocuktan ayrıl sen bundan bir b. k olmaz hiç yoksa insan arlanır yav
10 Yorumla
+1 yılBu ilişkini kartı sen para çekenide o olmuş vazıfsız biri bence sana layık degil bu saçmalığa son ver oyle insanla işin olmasın
10 Yorumla
+1 yılOnu iş bulup çalışması konusunda teşvik et. Devamlı senden geçinemez sonuçta. Seninde kendi ihtiyaçların var.
10 Yorumla
+1 yılAhahahahah 😂😂 millet sevgilim doğumgünümde pırlanta almadı diye atarlanırken benim kscanım sevdiği erkeğin yediği poğaçayı içtiği çayı ödüyor. Şu koca yürekli kscana kocaman bir alkış 🎉🎉🎁
10 Yorumla
+1 yılSen çalışsan öde diycem de sende çalışmıyorsun. bir o bir sen ödeyin. Ben bile erkeğe ödetirken utanıyorum 2. Sefere ben ismarliyorum issiz olduğum halde. Senin durumunda olsam yol verirdim.
10 YorumlaYa bunun kadını erkeği olmuyor işte. Başkasından geçinmeye çalışan net asalaktır. Ödemeyin kardeşim, içtiği kahveyi ödeyecek parası yoksa gelmesin buluşmaya. Erkekler de kadınlar da.. yedirmeyin paranızı. Beslemeyin böyle tipleri.
00 Yorumla
+1 yılBuluşma sende. Param yok de. Git para kazan beni dişari çikar erkekim de.
30 YorumlaSadece şuna yorum yapayım. Sigarasını sana aldırması yüzsüzlüğün zirvesidir.
30 Yorumla
+1 yılBence seni sömürüyor kullanıyor düşün evlendin çalışmaz sabah akşam yatar yani demek istediğim otur konuş rahatsız olduğunu söyle
00 Yorumla
+1 yılSevgilisi bile olsa bir kıza fatura ödetmek hadi onuda geçtim sigara aldırtmanın erkeklige yakışmayacagını düşünüyorum.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı.
+1 yılKimin parayı ödediğinden ziyade adamın neden 7 aydın işsiz olduğu önemli , çalışmaya niyeti olan adam bulaşıkçılık yapar yine de çalışır bir yerde
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılBen olsam utancımdan yerin dibine girerdim. Bence seni kullanıyor parası oluyordur mutlaka 1 2 lirada olsa bulur bence
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 333 cevap paylaştı.
+1 yılSevgilin kralmış. Ben olsam yapmam ama bir yer de sen hak vermiyor değilim hep erkek ödeyecek değil ya
00 Yorumla
+1 yılSeni kullandığının farkinda değil misin hâlâ tamam. yeri gelir kadında öder tâbi ki ama seninki artik baska level olmus olmus bacım sal gitsin onu paranı kendine harca.
10 Yorumla
+1 yılFatura ödetmesi ve sigara aldırması seni kullanıyo demektir sende benimde param yok de herzaman ama bak bakalım ayrılıyomu senden bir dene
00 Yorumla
+1 yılulan benim manevi yonden sıkıntılarım olunca yanımda bir kız olsun ona dünyayı alayım diyorum ellalemin v*elet p*icleri kızların sırtından geçiniyor hey gidi dünya ne olacak halin!!!
10 Yorumla
+1 yılSıgara içmek zevktir ve parası yoksa sıgara içmesin. Kullanılıyorsun.
20 Yorumla- Devamını Gör (219)
Devamını Gör(264)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer