Sizce 26 yaşındaki sevgilimin işsiz olmasının sebebi ben miyim?

7 yıllık sevgilim işsiz ve 26 olacak hayatında hiç çalışmadı. Asgari ücrette çalışmayı küçümsedi. Yıllarca benim bursumdan geçindi. yüksek lisans yaparken Asgari ücrette işe girmiştim okul paramı karşılamak için hem benim paramı yedi hem de asgari ücret diye aşağıladı. Şimdi çok şükür bi ofiste çalışıyorum. Şimdi hâlâ benim kartımla harcama yapıyor.2 yıldır dil çalıştı işe girecek mülakatı yaklaştı. 2 hafta görüşmedim arayıp rahatsız etmedim. Buluşalım diye o söyledi bende sen nasıl istersen dedim. O gün tartıştık ve saatlerce ağladım 2 saat uykuyla ben işe giderken o sıcacık yatağında uyuyup beni suçladı. İntihar boyutuna geldim. Şimdi senin yüzünden mülakata çalışmıyorum diyor. İkna edemiyorum. Bu da bahanem olur diyor.
Sizce 26 yaşındaki sevgilimin işsiz olmasının sebebi ben miyim?
Cevapla