
Buraya çok şahane bir detay yazacaktım ama yuhum gelir 😴 Sizin çok kıskandığınız çok sevdiğiniz biri var mı?
Dipnot: çok datlusun seni dolaba saklayayım mı 🤤
Hadi bakalım pamuk eller klavyeye, tuşlara 🎈

Az önce paylaştıgım bir düşüncemin üstüne geldi bak sorun Hayri.
"İçinde boğulacak kadar yalnız hissediyorum kendimi bu gece"
Yine arabesk dinledim ben :F ve arabesk bir yanıt vereyim.
"Üşüyorsan kendimi yakayım" diyeyim mi? Ajsjs
Aklını okumuşsam demek 😛
Neden yalnız hissediyorsun :/ Acil o şarkıları dinlemeyi bırak. Yakında jiletleyeceksin kendini diye çık kırkıyırım kdkd
Gece gece fırınlar açık mı 😮
Aa negzel organizeler. Bizim burada yok galiba. Varsa da ben bilmiyorum
Şişli
Hadiiii canım nerde dicem çok özel soru olcak :D
bgdfjbgn bildim :D yakın gibiyiz de değil gibiyiz de
Ne adını biliyorum ne tipini :D korkmana gerek yok yanisi
neblim ifşa olmaktan korkar bir halin var :D
Abim yok korkma dövmeyiz asdf :D
tamam evini soymaya birilerini göndercem cool :D
onları satar far paleti alırım :D
Mac güzel bir koleksiyon çıkardı aslında. Tamam bana uyar :D
ilk oraya girmelerini tembihleyeceğim asdf
öyk kusup geliyorum :D
😂😂
Öyle biri yok ama senin şu dipnotların ve hitapların beni benden alıyor. :D 🥳
Teşkür ederim :D
Hayır, yok. Üşüyorsa çalı çırpı yakalım. Cani miyiz ki insan yakalım? Belki hak eden biri için hak eden birini yakabilirim. Kendime pek güvenemiyorum asdf
Bu sicakta da üşüyorsa da ne bileyim hastaneye falan gotururum
Cevap
68Cevap
En fazla doğalgazı yakarım kimse için şehir mehir yakamam kdkdkdk
Kendim içi yakarım bu şehri. :D
Yakmak anlık olur gadası en güzeli sevgi ile ısıtmak
Üşüyorsan şehir yakmak yerine sarilayim sevgilim derim😄
Öyle biri yok ama üşüyen üyeler için bu geceye özel KS'deki abazanları ve pembe görünümlü mavileri yakabiliriz😏
Dragon geldi aklıma ☹️
Daha iyi deel mi bu
Daha iyş bence 😇
Tüm pembelilere..
Kızlar koşun gari
Usuyorsa onu isitirim sevgi dolu kalbimle lakin ne gerek var cevreye zarar vermeye
bana böyle biri lazım sdfsdfsd
Senin aşık olduğunu görmeden göçmem öbür tarafa
Sen onu da spamdan dondurursun asdfg
Kına yakmazsam nolayım 😂
Kapatınca nasıl haber vercen ki 😁
Anlaştık 😏
Biz yaksak aşkım çok sıcak oldu niye yaktın derler 🚬
Bu kadınları anlamak zor püeh onlara 🚬
Bir oyun konsoluna dün 6 bin verdim galiba o gelince ona öyle davranacağım
Oyuna nasıl bu kadar para harcıyorsunuz ya 🤦🏼♀️
Bu havada üşüyen arkasına kalın bir şeyler şaapsın, giysin.
İstanbul soğuk valla
😳😲
Ay keşke olsa da kıskansak. Beyaz atlı prensim neredesin..
Hellöööğ
Öyle birisi yok.
Ama şu var ki ;
Üşüdüyseniz canımı yakabilirsiniz... alışıksınız zaten can yakmaya..
Oooo bu taş kime
Sana olmadığını biliyorsun. Gerisini boşver😊
Eyi bakalım :)
Benim yanımdaki zaten üşüyemez. Ben çok terliyorum o yüzden soğuk havalarda da sıcak oluyorum ya bana sarılsın ya da o sarılmadan ben direk montumu önce ona sararım üstüne de ben sarılırım😂
Kimse değmiyor öyle iddialı sözlere ya mutlaka bir pürüz çıkıyor. İlk anki heyecan hep lafta kalıyor. Bu sefer ciddi cevaplladım seni trollemek yok bak :D
Adminler bile erotik foto paylaşıyor ksde ar namus kalmamıştır sj
Şehir yakmasak da yaparız bişeyler ya
Vay be şehir yakmak büyük duygu yoğunluğu yaşıyorsun galiba 😃 üşüyorsa bir mont ne bileyim hırka giysin
bir şehir yapsam ben önce?
Emeklerimi hiçe alıp yakardım değen için , Elin şehrinin ateşiyle ısıtamam sevdiğimi.
Neron olmaya ne gerek var ki şehir yerinde dursun illa bir şehir yakılacaksa o yapsın ben hiç uğraşamam bebek 😏😜😅
Cok sevdıgüm ya da cok kıskandıgim biri yok nede cok sevilüp kıskanilirem orta şeritte yol alirem loo 😎😎
Kalorifer / soba / doğalgaz yakmak sehri niye yakalım mk
Zaten Benim ateşimle yanmıyorsa hiç uğraşamam 💁😂
görsel harika 🙈😉
Kimse; annem icin bile sehir yakmam günah günah bikere
Var. Ama yok. Ama var. Şehri bu kararsızlıktan yakamadim.
Kimse kimse için bir yeri yakmamalı oturun oturdunuz yerde
Yok olmasında zaten sonunda yanan hep biz oluyoruz çünkü 🤦♂️
Seven adam kıskanır sevgili olmadan da kıskanılır kıskanmayan aldanır
Kimisi şehri yakar, kimisi dolarları yakar. Bize de gemileri yakmak düşmüştü. Hayır yok 🤷♂️
Var @BjkliiHatun üşüyorsan şehri yakabilirim bebeyim shggjfhfcf
Üşüyorsun güneşi getireyim ayaklarına doğru diyeceğim biri olsa güzel olur hani 😇
Tek tabancayım henüz.😄🙆🏻♀️
sehiride yakarim kendimide pablo escobar misali paramida yeterki üsümesin bas tacim
Üşüyorsan sobayı yakayım diyeceğim biri bile yok
Üşüyen insan giyinir görsel pekte üşüyoruz değil de yanıyoruz çıkar üstünü çıkar modunda
En soğuk sehirde okuyor. Üzülüyorum onun adına keşke ısıtabilsem
Hayatımda duyduğum en saçma en aptalca cümlelerden biri bundan etkilenen var mı gerçekten
Şehir ne demek kendimi bile yakarım
Huhuww
fotoğraftakinden istiyorum
Siparişiniz hazırlanıyor efem
şakası bir yana da çok romantikler
Aynen öyle valla
paylaştığı fotoğrafa bak bide kız olcak 🤷♀️
Ne varmış fotoda? Kadın olmamla ne alakası var
Öpüşmek ayıp değil
Var ve üşüyor şu an. 😁
Şehri yak
Battaniye örttüm olmaz mı? 😂
Olar 🤔
Şehri yakarken sende mi yandın la noldu.
Bir aydır yoksun 😂
Derim de. Ya yak derse
O zaman sıkıntı 😂
İşte bende ondan korkuyorum 🤣
Üşüdüysen canımı yakabilirsin bunu dicem ben :D
Oooo kral bu nedüğ böyle, çıta everest şu an 🤭
Şımarık seni 😂
Yavrum biz pablo escabor değiliz ki
Sen de haklısın be kuzu 😅
Bunu diycek erkek sahiden var mı sjsjsnsm
Evet şu an Senin için Bursayı Yakabilirim
Evet var. Bir ona değer başkasına değil.
Öyle birisi yok. Hiç kimse için yakıcı olamam
Bir zamanlar vardı Hayriş😢😢😢
Hayır yok..
Çok güzel olgun Bakışınla Bir Erkeği Eritecek Kadar Albeni Bir Resmin Var Profilinde Maşallah
Ugur arslan yaptı mahkemelik oldu denemeyin
Var da ateşten korkuyor
Üşüyorum kombiyi aç dediğim var
Var tabii ki olmaz olur mu hiç? 😊
Üşüyorsan gel seni yakayim dediğim birileri var🙈
Etraftakileri ne suçu varmış 😃
Yok, henüz öyle birisi.
Üşüdüyse en fazla montu satarım jdjd
Evsiz barksızlar sjshs
Burada şehir döt olarak anlaşılıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar