Kızlar bu doğru mu🤡🤡😠😠? Çok ayıp ediyorsunuz haberiniz olsun... ifşacı kızlar😠Sevgilileriyle olan yazışmalarını arkadaşlarına kızlar mı daha çok ifşalıyor yoksa erkekler mi?
İlişki özelini arkadaşlarına kızlar mı daha çok ifşalıyor yoksa erkekler mi?
hangi kızla birlikte olsam herrrrşeyi anlatıyorlar ya... Şeyimin boyuna kadar anlatıyorlar ipin ucunu kaçırmışlar, ben erkek arkadaşlarıma birlikte olduk bile demiyorken bunların yaptığı çok acayip
Kızlar daha çok ifşalıyor ama kızların ifşaları masum şeyler. Mesela diyo ki: kızlar enişteniz bugün aşkım yazmadı sizce bana küs mü? -Hani at konuşmayı analiz edelim, Ss’ler atılır.
Ama ben mesela bir erkek grubu konuşmasına şahit oldum akıllara zarar. O yüzden siz o kozların ss lerini alın da öpüp başınıza koyun.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bir sürü erkek toplulugu içinde telefonun hoparlörünü açıp kız arkadaşı konuşan erkekte var bilemedim şimdi 😣
Şimdi şöyle bişey var. Eğer bir erkek için hayatında ki kadın ciddiyse ben anlatacağını hiç düşünmüyorum. Hiç te görmedim ama eğer dalga amacıysa kadının rezil edildiğini çok duydum. Kızlar ise özel hayatını bilemem ama herşeyi ince ayrıntısına kadar anlatır erkek ler bir cümle kurarak konuyu kapatır. İlişki özeli asla anlatılmaz ben böyle düşünüyorum.
Erkekte ilişkinin detayını özellikle bel altılı kısımları paylaşmak gavatlığa girer. O yüzden olmayacak kadar azdır. Ama kadınlar yapar aralarında her türlü muhabbetini. Bencede sorun yok bunda.
Bu karaktersizlere özel birşey. Kimse bir başkasıyla özelini paylaşmamalı. Baba anne benim özelimi neden okuyorsun diye cıkışanlar herşeyi arkadaşlarına gosterir olmuş.
Gercekten seven ve özel kalmasını isteyen iki tarafta ifsalamaz bence çünkü ben herşeyimi herkesle paylaşan biri olmama ramen ilişkimle ilgili ayrıntıları kimse bilmez
En İyi Cevaplar