İlişki Soruları
Yaş ilerledikten sonra evlilikler neden çıkar ilişkisine dönüşüyor?
Mesela 60 70 yaşında bir insan evlenmek istedi o insanın parası yoksa kimse onunla evlenmek istemiyor neden böyle merak ediyorum gerçekten
Herkesin yedek sevgilisi mi var, bu ilişki çemberi neden bu kadar karışık 😃?
Beni aldatan sevgilininde aldatigi kızında sevgilisi vardı aldatigi erkeğinde başka kizlaydi bende sevgilime inat birisiyle flört ediyorum onunda sevgilisi var sevgilisininde sevgilisi var bune 😃Arap saçına döndü
Çocuklarım yeni ilişkimi istemiyor, ayrılmalı mıyım yoksa nasıl ikna etmeliyim?
12sene once bisandim ve 2dane cocugum var hep onlara kendimi adatim daha halende oyle. simdi intensive hayatime biri girdi 9aydir ve birbirimizi cok seviyoruz. Oglum ve kizim asla benj baskasinla paylasmak istemiyor...
Sanal uzak mesafe ilişkisini sevgililikten saymak saçma?
Hiç buluşma yok çünkü o yüzden hiç sevgilim olmadı diyorum
Günümüzde neden kimse ciddi ilişki ve evlilik istemiyor, sorun bende mi toplumsal değişimde mi?
Dikkat ediyorum kimse ciddi ilişki istemiyor ben istedikçe pek evlilik düşünmeyen erkekler cikiyor karşıma. Fakat ben ciddi iliski istiyorum. Hic mi bulamayacağım oyle birini
İlişkide ilgi görmek, mesaja geç dönülmesi ve umursanmamak sizi soğutur mu?
Örneğin mesajlara saatler sonra cevap vermesi onemsememesi sizi soğutur mu bir ilişkide? Buna alınganlık yapmak doğal degil mi?
İnstagramda tanıştığınız kız gerçek hayatta kilolu çıkarsa ilişkiyi bitirir misiniz?
İnstagramda bir kızla tanıştınız güzel bakımlı başarılı ahlaklı evlenme niyetiniz var ama bi gittiniz kız güzel bakımlı ahlaklı sadece bir 10 kg fazlası var. 170/80 kg falan Ne yaparsınız
Ayrılık acısı yaşarken başkasıyla bir ilişki düşünür müsün yoksa o acıyla kendin başedip bitince boş kalbe mi yeni birini alırsın?
Bence boş kalbe. Çivi çiviyi söker diyenler bu noktada çok yanılıyor. Kimseyi yara bandı yapıp hakkına girmeye gerek yok. Boş kalbe gelen ile ilişki en sağlıklısı olur diye düşünüyorum. Sizce?
İlişkilerde burç uyumuna bakar mısınız?
Burç uyumunun her şeyi belirlediğini düşünmüyorum ama merak ediyorum. Özellikle tatlı yorumları okumak hoşuma gidiyor🫠
Ayrıldığınız ilişkinize ne kadar süre daha sadık kalmaya devam edersiniz?
Başkalarına bakmadan
İnsanların evli biriyle ilişki yaşaması topluma neden batıyor?
Bu sadece kişinin evli olduğu kişiyi ve çocuklarini ilgilendirir ama gören duyan herkese batıyor. Neden mesela.
Uzak mesafe iliskisi her gun kavga ediyoruz ama hala seviyoruz, ayrilik mi mola mi?
Ayrıldık gibi bi anlık sinirle bitti yazdık mesajda ama hala barışmaya yönelik konuşuyoruz kız ağladığını söyledi bdnimde gözümden yaş akıyor seni seviyorum ama hergün kavga ediyoruz dedi
8 aylık bir ilişkim oldu sanaldan unutamıyorum hiç buluşmamamıza rağmen bir de sürekli profiline bakıyorum ne yapıcam?
Bana değer vermiyor kavgalarımız oldu süreki gittim ben yazdım hiç o barışmak için bir şey yapmazdı ona rağmen unutamıyorum
Bi ilişkinin bitmeye yakın olduğunu nasıl anlarız?
Bi erkek ilgisini nasıl kaybeder? karsısındakı ılk askı olsa bıle kaybeder mı ılgısını
Lisede sevgili olmak istemiyorum, evlilik düşünmeden ilişkiye başlamak yanlış mı?
Lise sona gidiyorum bu zamana kadar hiç ilişkim olmadı ama hoşlandığım birisi oldu 2 sene boyunca sessizce sevdim ama bir şekilde öğrendi ve benimle sevgili olmak istediğini söyledi ve ben olmak istemedim Daha küçüğüm bu...
Uzak mesafe ilişkim bitti, eski ilişkilerindeki yalanları öğrendim. Böyle biri için ağlamaya değer mi?
Uzak mesafe iliskim vardi 4 aydan beri surekli ayrildik barıştık. Artik sonlara doğru beni tersliyor surejli alınıyordu ve iliskiyi bitirmekle sucluyordu. Dün iliskiyi bitirdim. Yalvardi falan bugun ise benle sevgili...
Sevgilimin bana yanlısıkla abla demesi normal mi, iliskiyi etkiler mi?
altı aydır sevgiliyiz gözlerimi dövme bile yaptırdı duygu anlamında onda on ben ondan dokuz yas büyüğüm.. gerisi asagida
İlişki yürütülmesi neredeyse imkansız biriyim hep yalnız mı kalıcam?
Hiçbir türlü ilişki yürütemiyorum sohbet hep tıkanıyor ve samimiyetsiz birsey oluyor hiç bağ olusmuyor bile ve hiç o flört enerjisi olmuyo bile. Aşırı suratsız sakin sessiz biriyim ve benden sıkıldıklarini o kadar iyi...
Ruh haliniz bozukken eviniz de dağılıyor mu, psikoloji ve ev dağınıklığı ilişkisi nedir?
Toparlayacagiz.. Cevapları alalım.. #evveyasam #gezelimmaksat
Uzak şehir, sanal ilişki, güven sorunu ve sosyal medyadan soğuyan birine ne yapmalı?
2 ay önce sanaldan kızla tanıştık ama aynı şehirdeyizdir diye yazdım kız bursada yaşıyomuş sevgili olduk hani gerçekten değer veriyoruz iş ciddiye gitti fakat kız güven vermiyor son günlerde ve arkadaşımın nişanına gittim...
Evliyken duygusal olarak başkasına bağlandıysam, fiziksel aldatma yokken bu ilişkiyi nasıl bitirebilirim?
Eşimin yoğun ilgisizliğinden dolayı böyle bi hataya düştüm ama artık değişiyor eşim. Hayatımdaki insanıda seviyorum. Eleştirmeden akıl verin ne yapayım.
Asperger sendromu olan birisiyle ilişki yaşayan var mı?
Merhaba, benim sevgilim asperger sendromu ve bu nedenle epey asosyal bir hayat yaşamış. Kendisi 29 yaşında, aslında oldukça zeki birisi ama sosyal ve duygusal zekası hepimiz gibi değil. Mesleğinde başarılı sayılır. Şu...
Özgür ruhlu olmak ciddi ilişki kurmaya engel midir?
İlişkide bağımsızlık ve kendi kararlarını kendi verme arzusu olursa yinede ciddi bir ilişki olur mu?
İlişkide dönüm noktası ne zaman başlar, hangi anlar gerçekten her şeyi değiştirir?
https://www.youtube.com/embed/ZotVMxuXBo0
1,5 yıllık ilişkiyi en zararsız ve takıntısız şekilde nasıl bitirmeliyim?
Hayatımdaki erkegin takıntı yapmaması ayrılık sonrası benimle uğraşmamasını istiyorum muhafazakar bi ailem var çocuğun çok cevresi var arkadaşlarımı herkesi tanıyor evlerimiz yakın
Hiç iliskim olmadı çok kırılgan hassasım bu konuda?
Çok esprili iyi merhametli. bir kizimdir guzelimdir de. Ama bu aşk meşkten yüzüm. gulmedi ya hep sevdim ama olmadı ukde kaldı icimde. İmkansizlara çekildim... Reelde birini de bulamıyorum pek bulsam da olmuyor nedense...
Erkek arkadaşım aşırı ilgisiz ve mesajlarıma geç dönüyor, bu ilişkiyi bitirmeli miyim?
erkek arkadaşımla 1 yıldan fazladır beraberiz başta isteyen de oydu sanırım benim perişan olmam la bitecek :) mesaj atar cevaba bakmaz saatler sonra döner ya da dönmez görüldü atar. hala ne bekliyorsun diyeceksiniz bende...
Sevgilimin ailesi yüzünden ilişki çok sıkıcı ve plansız, bu durum normal mi?
Arkadaşlar fikir vermenize ihtiyacim var, neredeyse bir buçuk senelik bir ilişkim var. Sevgilim hiç olan yapmıyor, yaparsa da sinema kahve planları. Eskiden bahanesi araba süremiyorumdu. Artık araba sürebiliyor hiç güzel...
Sevgilimin benden para istemesi normal mi, ilişkiyi değersizleştirir mi?
bana çok eziklik geliyor bakın zor durumda olur o başka. Kadında erkek de bence buna dikkat etmeli. İkisi de kendini bankamatik olarak kullandırmamalı
Aile ilişkileri?
eşim hergün ama hergün annesiyle konuşuyor ne var ne yok hepsini anlatıyor aynı şekilde ablasınada ve ben çok gıcık oluyorum yeni evliyim napıcagımı bilmiyorum bi apart aldık biz oturmayacagız ailesinden uzak bi şehirde...
Yeni başlayan aşk ilişkisinde gizem mi netlik mi daha çekici?
Gizem mi yoksa netlik mi daha çekici :) #ǝɯɹǝ00 ®
Yeni evliyiz ama eve gelince ayrı takılıyoruz, bu ilişki dinamiği normal mi?
5-6 aydır evliyiz 5 yıldır da sevgiliyiz işten gelip hemen aprratif bişeyler yiyip o salonda tv izliyor bende yatak odasında telefona bakıyorum uyuyorum. İşimiz aşırı yorucu değil ama eve gelip yemekten sonra çok yorgun...
Aşırı kıskanç kocaya nasıl sınır koyarım, bu baskıcı ilişkiyi nasıl toparlarım?
hiçbişeye izin vermiyor ama hiçbişeye yani dışarı çıkmama izin vermiyor eve arkadaşlarımı çağırıyorum o da bizimle oturuyor üstelik hepsi kız olmasına rağmen markete bile tek göndermiyor bide adam çirkin gözüme hitap...
Sürekli zarar görecekmiş gibi hissedip ilişkiye başlamaktan kaçıyorum, bunu nasıl aşabilirim?
Sevgim boşa gidecekmiş gibi sanki uzun zamandır herkesten kaçıyorum erkekle muhattap olmuyorum bunu nasıl aşarım
Uzak mesafe iliskide senden sikildim deyip kavga cikaran sevgili seni hala seviyor mu, aldatip aldatmadigini nasil anlarsin?
yapragın canı sıkılmış, sonbaharı bahane bulmuş.. anlayabiliyorum fakat evlilik arifsindeyiz ve gerçekten kafam alllak bullak... ben yurt dısında yasıyorum o tr de.. nasıl adım atmam gerektiğini , ne yapmam gerektiini...
7 yıl kuzenimle ilişkim bitti, annesi hâlâ çocuklarımıza koyacağımız isimleri anıyor, neden böyle yapıyor sizce?
. 7 yıllık bir ilişkim vardı. Kendisi benim kuzenimdi ailem biliyordu ama ilişkimizi onaylamıyordu. En son babam öğrendi baya karşı çıktı beni dövdü kendisi askerdeydi onu aradı kızımdan uzak dur dedi baya küfür etti ne...
26 yaşından büyük kızla ciddi ilişki düşünür müsünüz?
saf iyi niyetli olduğum için çok darbe aldım ama🥺
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer