Yöneticimle toksik ilişkiyi şirketle paylaştım, vicdan azabı normal mi yoksa kendimi mi korumalıyım?

Bir yıldır ilişki yaşadığım kişi aynı zamanda yöneticimdi. Resmî olarak hâlâ evliyim ve boşanma sürecindeyim. İlişkinin başından beri bana defalarca hakaret etti; “aptal”, “pislik”, “defol git”, “gününü göstereceğim” gibi sözler söyledi. Ayrıca zaman zaman özel yazışmaları ve ilişkimizi aileme göndermekle tehdit etti. Her seferinde özür diledi, değişeceğine söz verdi ama aynı davranışlar tekrar tekrar yaşandı.

Zamanla iş yerinde de kendimi baskı altında, değersiz ve güvensiz hissetmeye başladım. Sonunda durumu şirket içindeki ilgili birime bildirdim çünkü artık bu şekilde çalışamıyordum ve onun yöneticim olarak üzerimdeki etkisinden çıkmak istiyordum.

Şimdi ise büyük bir vicdan azabı yaşıyorum çünkü bu durumun onun için iş hayatında sonuçları olabilir. Bir yanım onu üzmek istemediğimi söylüyor, diğer yanım ise yaşadıklarımın normal olmadığını düşünüyor.

Sizce doğru olanı mı yaptım? Böyle bir durumda siz olsaydınız ne yapardınız?

Yöneticimle toksik ilişkiyi şirketle paylaştım, vicdan azabı normal mi yoksa kendimi mi korumalıyım?
Cevapla