İş arkadaşlarımı birim yöneticime şikayet etmek zorunda kaldım, sizce kötü mü yaptım yani?

Bölüm arkadaşlarım anlamsız şekilde birbirleri ile göz kontağı gülüşmeler iğneleyici şarkılar filan benden habersiz benim işimi takip etmeler bunları gördüm yalanlasalar da bende yöneticime şikayet ettim oda en eskisinden en yenisine kadar konuştu işin tuhafı biri benden eski biri benden sonra girdi aramızda yıl farkı var bunlar iş birliği yapıyor yüzüne gülüp kuyu kazanlardan bir tanesi yöneticimizden bunu öğrenmiş gelmiş bana sorguluyor yanlış anlamışmışım beni canım sanıyorlar galiba ben kimseye karışmıyorum sadece sessizce işimi yapıyorum anlam veremiyorum neden böyle şeyler yapıyorsunuz çocuk muyuz biz kaç yalında insanlarız dedim ben seni seviyorum keşke bana sorsaydın dedi inanmıyorum artık sizce kötü mü yaptım ben artık güvenmiyorum size dedim ve artık yakın davranmak istemiyorum sizce haksız mıyım
İş arkadaşlarımı birim yöneticime şikayet etmek zorunda kaldım, sizce kötü mü yaptım yani?
Cevapla